Hoppa till innehåll

Pappa är bäst.


Flex

Recommended Posts

Nå Nå gubbar... ni har inte sett NÅGONTING än :P

tips är ju att ni kollar det fullscreen på Youtube så det blir mycket känsla ^_^

Fan va taskigt Himo.

Kollade klippet på jobbet och tårarna fullkomligt sprutar, medan alla råbarkade lastbils chaufförer går förbi och skrattar åt chefen... :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan va taskigt Himo.

Kollade klippet på jobbet och tårarna fullkomligt sprutar, medan alla råbarkade lastbils chaufförer går förbi och skrattar åt chefen... :blush:

försök förklara för 5 åriga dottern varför pappa sitter och gråter i soffan, hon kröp upp och gosa in sig så jag e stolt ändå :wub:

tur att frun inte e hemma och ser

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När man såg detta så var det mycket svårt att hålla tårarna borta det gick inte. Sen började jag tänka på alla de soldater som inte kommer hem de familjer som aldrig mer får se sin man,Pappa, fru, pojk,flickvän mer.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När man såg detta så var det mycket svårt att hålla tårarna borta det gick inte. Sen började jag tänka på alla de soldater som inte kommer hem de familjer som aldrig mer får se sin man,Pappa, fru, pojk,flickvän mer.

Tänkte precis som du första gången jag såg denna

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har sett den flera gånger men jag var tvungen att se den igen.

Kan inte riktigt föreställa mig hur det måste kännas att få komma hem så ser ju bara på vår dotter hur glad hon blir när jag kommer hem och då har ju jag bara varit borta 9 timmar på jobb men kärlek det är det :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...