Hoppa till innehåll

Vem är Pertan!


Pertan

Recommended Posts

Hängt här så länge att det behöver uppdateras lite.

Born in the summer of 69, har jagat sen jag var 8år och började gå själv med hund(tax) när jag var 12år, har alltid blivit imponerad av hundars arbete och klurat en del på hundars oduglighet och vad som gör de så bra.

Köpte min första hund när jag flyttade hemifrån en schabrador som jag idag förstår vilken kanon hund det var, gjorde allt man sa åt den att göra och slutade inte heller en otrolig uthållighet. Har ett par Östlaikor född mars 2006 och Målke född februari 08, haft hundar kring mig nästan hela livet och haft hunden som yrke i nästan 20 år, nu har jag sadlat om lite och har hunden som fritids intresse, känns riktigt bra det blir lite för mycket av samma sak.

Jag har en sambo som INTE jagar och en grabb född 2003 som hellre går i pappas fotspår. Jagar utanför Uppsala på en större mark har ett kontrakt på en mark utanför guldbyn som är lite för infekterad av gråben och en fantastisk mark i norra jämtland. övrigt så ambulerar jag runt på jakter där det behövs hundar, inga storjakter utan mera något jaktlag som saknar hundar för älg o gris.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen!

Öst eller väst? Var har du köpt den?

En öst som kommer hämtas i dalarna i slutet på maj. Kätkes linjer på fadersidan och Edmans linjer på modersidan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En öst som kommer hämtas i dalarna i slutet på maj. Kätkes linjer på fadersidan och Edmans linjer på modersidan.

Ok! Klart intressanta linjer.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Råkade leta reda på min egen presentation den var visserligen updaterad en gång men annars var det inte många rätt längre, plockade bort bössorna som stod där då det är ganska ointressant och inaktuella.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Äsch då, jag som hoppades att du ändrat civilstatus till "singel", Pertan. :blush:

:D:o:blush:;):lol:

*skämtar*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Äsch då, jag som hoppades att du ändrat civilstatus till "singel", Pertan. :blush:

:D:P:blush::o:lol:

*skämtar*

Återkommer om det ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...