Hoppa till innehåll

"Inget nytt innehåll hittades"


exabit

Recommended Posts

Får inte upp ett skit under nya inlägg sen igår. Då micklade jag iof sig med Tapatalk på telefonen och notifieringar :unsure:

Nån annan som har detta problem idag? Annars vet jag ju var jag ska felsöka.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag får ibland samma fenomen om jag t ex har kollat forumet via mobil och sedan igen via browser nästan direkt efteråt...

Men det är ju ett giltigt fall eftersom man då får se vad som har hänt mellan dessa besöken.

Samma fenomen kan ibland inträffa när det blir nytt dygn men då kommer trådarna tillbaka efter någon minut.

Jag är inte överlycklig över denna metod men det är skonsamt mot vår databas och det är fortfarande ett prioriterat kapitel dessvärre...

Sen vet jag att det är en del problem med Tapatalk och IPB men de felen ligger i Tapatalks mjukvara och inte hos oss.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Varför funkar det inte??!!

Mvh!/

Antagligen för att uppdateringen boorkat det... Men vi får väl vänta på att en sysop eller admin förklarar...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara säga att jag tittar på det...

Vi hade fetproblem innan när det akut tog slut på disk och nu verkar inte vår cache populera som den skall.

Kommer att starta om forumet om någon minut och se om det löser vår cache.

Men vad gör man inte i stället för att dricka pilsner :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Prova detta:

[searchInKey]=&period=week&userMode=&followedItemsOnly=0"]Länk

Det betyder: Visa senaste innehåll den sista veckan. Funkar inte detta så är det något knas med din användare eller din browser.

När man trycker "Visa nytt innehåll" så har man en meny på vänster sida där man kan justera sökalternativen och där kan du välja t ex de senaste 24 timmarna, semaste veckan, efter sista inloggningen etc.

Prova att ändra alternativen efter ditt önskemål så skall det funka bra. (annars får jag in och gräva...)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har fortfarande problem med att inget nytt inhåll hittas men bar när jag är inloggad fungerar ibland.

Har provat på ett par olika datorer.

Får heller ingen gardin när jag trycker på L-B i högra övre hörnet får bara uppdatera.

Lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nu när jag loggade in fick jag fram "inget nytt innehåll" och det är då ett bra tag sedan jag var inloggad. :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu när jag loggade in fick jag fram "inget nytt innehåll" och det är då ett bra tag sedan jag var inloggad. :(

Kan du ha kollat via mobil eller att din dator automatiskt laddar jaktsidan, även om du inte har tittat på just den fliken?

Jag kan inte se att något har gått snett här...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan du ha kollat via mobil eller att din dator automatiskt laddar jaktsidan, även om du inte har tittat på just den fliken?

Jag kan inte se att något har gått snett här...

Jag har gjort precis som tidigare idag genom datorn och ingen mob.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...