Hoppa till innehåll

Lodjursjakt


Teffek

Recommended Posts

Hejsan

Jag har en kh vorsterh jag skulle vilja testa på lodjur. På mina marker har vi inte så bra koll på lodjuren och det är inte alltid dom är där heller. Jag har gått med honom i lodjursspår och han visar intresse så helt främmande för lo är han inte.

Det jag undrar är då om det kanske finns någon här som behöver hund med förare och har mycket lo.

Vi finns i norra västmanland men kan åka i princip vartsomhelst. Är det mer än 20 mil så behövs sovplats någonstans.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hejsan

Jag har en kh vorsterh jag skulle vilja testa på lodjur. På mina marker har vi inte så bra koll på lodjuren och det är inte alltid dom är där heller. Jag har gått med honom i lodjursspår och han visar intresse så helt främmande för lo är han inte.

Det jag undrar är då om det kanske finns någon här som behöver hund med förare och har mycket lo.

Vi finns i norra västmanland men kan åka i princip vartsomhelst. Är det mer än 20 mil så behövs sovplats någonstans.

Vissa valfärdar ner till er för jaga och du söker dig bort :blink:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vissa valfärdar ner till er för jaga och du söker dig bort :blink:

Ja, det är lite ont om katt härikring just nu. Tror dom flesta håller till på andra sidan länet där det inte är så mycket varg.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ska skida runt när det blir dags för att se om vi har något inne.

Håller till på gränsen till Uppland inte långt från Heby & Runhällen.

Vi har inte organiserat någon lojakt men det kan ju vara värt ett försök trots det.

Pm'a mig ditt tel.nr om det låter intressant.

Mvh Sebbe

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...