Jump to content

allt borta mm

Garou
 Share

Recommended Posts

Hallå

har ett problem med att jag inte kan se ngt innehåll på sidan utan bara menyfältet högst upp på sidan. I övrigt är det tomt fält bara.

Men det gäller bara på min stationära dator o inte laptopen som jag skriver från nu.

Ngn som kan hjälpa mig?

En annan grej är att när jag går tillbaka ur en sub meny så hämnar jag tillbaka längst upp på sidan o inte där jag var innan ex. jag går in o kollar på ngt under Lägerelden o när jag klickar pil bakåt så hamnar tillbaka i toppen.

Vilken knapp ska jag pilla på så det blir som jag vill.

Mvh Per

Hallå

har ett problem med att jag inte kan se ngt innehåll på sidan utan bara menyfältet högst upp på sidan. I övrigt är det tomt fält bara.

Men det gäller bara på min stationära dator o inte laptopen som jag skriver från nu.

Ngn som kan hjälpa mig?

En annan grej är att när jag går tillbaka ur en sub meny så hämnar jag tillbaka längst upp på sidan o inte där jag var innan ex. jag går in o kollar på ngt under Lägerelden o när jag klickar pil bakåt så hamnar tillbaka i toppen.

Vilken knapp ska jag pilla på så det blir som jag vill.

Mvh Per

När jag klickar på länken som är i signaturfältet så får jag fram en konstig sida men om jag sedan klickar på "Forum" så blir den normal.

Det är ett lokalt fel i din browser.

Testa att rensa din cache men först testar du ctrl + r för att se om det löser problemet.

Du kan även testa en annan browser på din dator och se hur det funkar då.

Installera en annan browser, Firefox eller Chrome, och prova igen.

Funkar det då har du fel på din normala browser, funkar det ändå inte har du problem med din dator. Proxy t ex kan ställa till med skit, samma sak med rootkits, trojaner och framförallt spyware/bloatware.

Men som sagt, installera ny browser!