Hoppa till innehåll

Finnspets borta Norrbotten


roben

Recommended Posts

Hallå, det var något ljushuvud som sköt en raket i förrgår här i Mårdsel Gällivare kommun så finnen min smet med koppel och allt efter vägen och har inte kommit tillbaka än , så om någon hör eller ser en nätt liten finnspetsdam med ett grått koppel efter sig så ring polisen eller mig på 0705975225

Tack /Tommy

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har den kommit tillbaka? jag lägger ut en efterlysning på en sida jag är med på där man kan anmäla försvunna jakthundar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har lagt ut en efterlysnain på en sida på Fb som man kan använda för att efterlysa försvunna jakthundar. Kopierade texten men ändra de lite iden. Hoppas verkligen du får igen hon.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har lagt ut en efterlysnain på en sida på Fb som man kan använda för att efterlysa försvunna jakthundar. Kopierade texten men ändra de lite iden. Hoppas verkligen du får igen hon.

Tack Foffe.

Jo vi får hålla tummarna att nån hittar henne nånstans :) med lite tur så dyker hon upp.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hallå, det var något ljushuvud som sköt en raket i förrgår här i Mårdsel Gällivare kommun så finnen min smet med koppel och allt efter vägen och har inte kommit tillbaka än , så om någon hör eller ser en nätt liten finnspetsdam med ett grått koppel efter sig så ring polisen eller mig på 0705975225

Tack /Tommy

Dessa förba**ade smällare och fyrverkeripjäser. :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dessa förba**ade smällare och fyrverkeripjäser. :angry: :angry: :angry:

Ja iallafall förbjuda alla dagar utom nyår och valborgs så man kan vara beredd å ha henne inne.. >:(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja iallafall förbjuda alla dagar utom nyår och valborgs så man kan vara beredd å ha henne inne.. > :(

Ja, verkligen!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra. Jag befinner mig i stugan i Flakaberg och skall hålla ögon och öron öppna om hon farit åt det här hållet.

Mvh Andreas

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra. Jag befinner mig i stugan i Flakaberg och skall hålla ögon och öron öppna om hon farit åt det här hållet.

Mvh Andreas

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk

Det är perfekt hon for åt det hållet! Kanon!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag lider med dig, detta är ju nått man själv inte vill vara med om.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jävligt att hon hade kopplet på sig. Bara hon int fastnar nånstans... Hoppas hon dyker upp!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ajajaj! Tråkigt värre. Förbannade smällare!

Hoppas verkligen att hon kommer tillrätta.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är hon återfunnen, hon kom självmant hemspringande till stugan men var och letade på skidor så hon tog spåret och kom i det efter mig,

Det snöade i morse så jag tog skotern och kollade vars fan hon varit hela tiden, Men ledsnade efter nån timme då hon bara sprungit planlöst mellan några berg och gormat.. Vad fan rör sig i en hundskalle egentligen? :) sprungit planlöst sen påskafton tills för en timme sedan..:D

Aja tillbaka är hon och kopplet också ;)

Tack till alla som engagerat sig :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är hon återfunnen, hon kom självmant hemspringande till stugan men var och letade på skidor så hon tog spåret och kom i det efter mig,

Det snöade i morse så jag tog skotern och kollade vars fan hon varit hela tiden, Men ledsnade efter nån timme då hon bara sprungit planlöst mellan några berg och gormat.. Vad fan rör sig i en hundskalle egentligen? :) sprungit planlöst sen påskafton tills för en timme sedan.. :D

Aja tillbaka är hon och kopplet också ;)

Tack till alla som engagerat sig :D

Nice!!
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är hon återfunnen, hon kom självmant hemspringande till stugan men var och letade på skidor så hon tog spåret och kom i det efter mig,

Det snöade i morse så jag tog skotern och kollade vars fan hon varit hela tiden, Men ledsnade efter nån timme då hon bara sprungit planlöst mellan några berg och gormat.. Vad fan rör sig i en hundskalle egentligen? :) sprungit planlöst sen påskafton tills för en timme sedan.. :D

Aja tillbaka är hon och kopplet också ;)

Tack till alla som engagerat sig :D

Härlig nyhet! :wub: :wub: :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är hon återfunnen, hon kom självmant hemspringande till stugan men var och letade på skidor så hon tog spåret och kom i det efter mig,

Det snöade i morse så jag tog skotern och kollade vars fan hon varit hela tiden, Men ledsnade efter nån timme då hon bara sprungit planlöst mellan några berg och gormat.. Vad fan rör sig i en hundskalle egentligen? :) sprungit planlöst sen påskafton tills för en timme sedan.. :D

Aja tillbaka är hon och kopplet också ;)

Tack till alla som engagerat sig :D

Underbart att höra :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...