Hoppa till innehåll

Valpning!


N S

Recommended Posts

Finns inget bättre än valpar..

Hålla dem till örat o lyssna på snuffandet.

Valp luktar gudomligt oxå..

Vicken affärsgrej.. Man skulle kunna sälja nån apparat som producerade ljudet och luktade valp B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • N S

    25

  • Musköt

    5

  • hubler

    5

  • lsjonsson

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grattis till valparna och att allt gick bra! Jag tycker att alla valpar luktar kålrot, riktigt mysigt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till valparna och att allt gick bra! Jag tycker att alla valpar luktar kålrot, riktigt mysigt.

Kålrot.. måste de fått från mor sin... de är nog va hon har innanför skallbenet :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till dom små, känns som att det kan bli en hyfsad "hype" runt den här kullen. Sälj nu bara till forumister så man får se vad det blir av dem, kanske kan bli en övergångshund till Musköt? ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till allt! ;) Skall du behålla någon valp själv?

Kan bara ha tik.

Fick bara en.

Polaren som jag jagar mycket ihop med får ta den så jag har fri tillgång B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kålrot.. måste de fått från mor sin... de är nog va hon har innanför skallbenet :D

Nej men vänta nu... Alla mina valpar, 31kullar har luktat kålrot, men inte så många tikar har haft kålrot innanför pannbenet.Lukta i munnen på valparne så får du känna kålrotsdoften.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara ha tik.

Fick bara en.

Polaren som jag jagar mycket ihop med får ta den så jag har fri tillgång B)

Finns det någon speciell anledning till varför du bara kan ha tik?:))

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

@ hubler: Enkelt.. jag har bara tikar innan. Blir fan så mycket enklare med samma kön på jyckarna vid löp.

@ Mirva: jo de vet jag.. men vem påstår att en plott har hjärna ;) Brukar säga att hon har solidhjärna.. alltså helt slät inga veck.. men hjärna som en kålrot kan ju passa oxå :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skönt det gick bra med valpningen :) Jävligt intressant korsning efter bra föräldrar!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till dom små. Ska bli kul å höra hur dom funkar om något år edet är jju en intressant korsning

:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej men vänta nu... Alla mina valpar, 31kullar har luktat kålrot, men inte så många tikar har haft kålrot innanför pannbenet.Lukta i munnen på valparne så får du känna kålrotsdoften.

Lustigt, har aldrig kommit på tanken att lukta alla mina valpar i munnen, däremot vet jag precis vad de brukar lukta då de är sådär 8 veckor gamla... Piss, skit och trycksvärta!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förresten.... är det nån jag inte vet om... som har behov av en tjoande fotpalls-bastard...

Så släng på ett PM. Alltid bra o ha valmöjligheter att placera valparna :wink:

Kräver förmodligen en del areal och kan nog va en tillgång på många E-sök...

Tror lixom inte fotpallsvalparna passar på småmarker o få uppdrag.

Musköt tex behöver kanske nått som han inte behöver gå o gnälla på för jämnan som omväxling :lol:B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förresten.... är det nån jag inte vet om... som har behov av en tjoande fotpalls-bastard...

Så släng på ett PM. Alltid bra o ha valmöjligheter att placera valparna :wink:

Kräver förmodligen en del areal och kan nog va en tillgång på många E-sök...

Tror lixom inte fotpallsvalparna passar på småmarker o få uppdrag.

Musköt tex behöver kanske nått som han inte behöver gå o gnälla på för jämnan som omväxling :lol:B)

Både du och jag vet ju att det skulle låta likadant även om jag hade en jaktchampion. :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Både du och jag vet ju att det skulle låta likadant även om jag hade en jaktchampion. :blush:

Jo jag vet.. o det är ju det som är det roliga ;):P:lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag som stolt husse till en 2 årig grå/plott kan bara gratulera och pm a mina upgifter då jag har plats för en till. ps Min har inte varit tyst på 2 år men är en fantastisk eftersöks hund

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag som stolt husse till en 2 årig grå/plott kan bara gratulera och pm a mina upgifter då jag har plats för en till. ps Min har inte varit tyst på 2 år men är en fantastisk eftersöks hund

Jo de är ju de där men att få dem tysta... B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo de är ju de där men att få dem tysta... B)

Tycker det räcker med min. :( Fast hon låter ju som en fiskmås... :wacko:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ett par bilder på odjuren som bara äter o sover som de ska.

post-348-0-07651200-1336580312_thumb.jpg

post-348-0-73372100-1336580323_thumb.jpg

Man kan ju få valpsjukan om man sitter och tittar på de här små liven. :wub::rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

om det inte hade varit för morsan :angry::( så hade jag kommit på 2 minuter :)^_^ det ända vi har nu är en bordiekolli en (fårvallhund) på 11 år som bra såver hela tiden,springer efter pinnar och + det är han nästan döv nu efter 11 år så han går inte att träna till någon eftersökshund det ända han har spårat upp i sitt liv är en fasanhona och pinnar :P lite efter nu kanske men grattis till några riktigt fina !! och söta valpar :)
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...