Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

• Similar Content

• Foxtrot Echo
      By Foxtrot Echo
      Hepp,
      Mitt trogna gamla DC30 halsband har efter snart 8 års idogt brukande laggt av. Har bytt batteri, men det verkar vara något annat som krånglar då den tappar kontakten... Hur som helst godkänd kvalitet när de ändå höll så läng kan jag tycka.
      Har blivit erbjuden att köpa en Alpha 100 med t5 halsband och friluftskartan för strax över 5000 kr (blygsamt eller inte alls använt). Verkar ju vara en besparing på minst 1000 sek mot nypris. Men finns det några nakdelar med att inte vara första ägare, avs garrantier, service, produktregistreringar etc?
      /FE

• aasenheim
      By aasenheim
      Hej! Har kart med alla pass, åtlar mm utmärkta på en lånad 220. Skulle den kartan gå att köra på min alpha100?
    • Foxtrot Echo
      By Foxtrot Echo
      På en jakt förra året var det flera av jägarna som hävdade att jag tiggde om problem när jag hade både radio och GPS nära tillsammans i min dubbelsele. Allt i från sämre prestanda till att enheterna skulle "bränna" varandra så de går sönder.
      Någon med teknisk kompetens som kan säga något om riktigheten i detta?
      /FE
Sign in to follow this  
kalleanka70

Köpa Astro på Tullgarn?

Recommended Posts

kalleanka70

Jag har funderat ett tag på att köpa en Garmin Astro 320 handenhet. Det är flera i jaktlaget som har det och alla pass är markerade via en fil. Den kostar billigast på nätet 4195 kr. Frågan är om det är möjligt att köpa den på Tullgarnsmässan till något supermässpris? Ni som varit där förut, brukar det vara billigt?

Ska köpa ett Prime minneskort med skala 1:10000 också på marken....

kalleanka70

Någon måste väl ha sett Garmin på Tullgarn?

FinHunter

EDIT :)

Stoltzen

Hylte lantmän, lr trampet kanske ?

Skickat från min ST17i via Tapatalk 2

kalleanka70

Hylte har OK pris men om det är så att Garmin brukar köra något stort mässpriserbjudande tillsammans med utvald leverantör så är det kanske bättre på Tullgarn. Det är inget akut så jag kan vänta...om den är någon som vill sälja så hör av er....