Hoppa till innehåll

WeHunt


MaxW

Recommended Posts

Hyltes "Jaktapp" finns även för android sen 1 vecka tillbaka.

Än länk till den skulle inte vara fel, jag är iaf inte människa att hitta den på play.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man undrar ju hur sökmotorn på play är funtad eg, följande fraser gav ingen träff.

jaktapp

jaktappen

genzo

genzo jaktapp

genzo jaktappen

genzos jaktapp

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man undrar ju hur sökmotorn på play är funtad eg, följande fraser gav ingen träff.

jaktapp

jaktappen

genzo

genzo jaktapp

genzo jaktappen

genzos jaktapp

Märkligt för alla de kombinationerna funkade för mig när jag testar...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För er som är intresserade så sök på actinnature på appstore/playbutik. Gratis och har i stort sett allt wehunt har. Har kört den i laget i snart ett år och fungerar klockrent!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Åter till ämnet i denna area, tack. Vill ni diskutera fördelarna med olika appar så starta en tråd för det; här försöker vi avhandla frågor till SJF om vår app.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Åter till ämnet i denna area, tack. Vill ni diskutera fördelarna med olika appar så starta en tråd för det; här försöker vi avhandla frågor till SJF om vår app.

Inga nyheter gällande Wehunt appen?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

För de som inte noterat, så finna nu även.Wehunt för Android.

Har man släppt den på Google Play?

/T

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fråga till Lars:

Hur fungerar det med hund?

Har för mig att det skulle finnas någon moj som man fäste i hundens halsband.

Stämmer det och i så fall; var får man tag på en sådan?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vill be er att ta alla specifika frågor om Wehunt och support via http://www.wehunt.se/; Lars är inte direkt sysslolös med utveckling och lansering, och det sparar tid att få allt på samma plats. Då kommer svaren även alla andra tillgodo, och vi som inte jobbar med de tekniska delarna behöver inte jaga runt för att få reda på vem som hanterar en viss fråga. Om ni inte har specifika frågor till oss på SJF kan ni förstås köra en fråga i tråden om jaktappar i den allmänna delen av forumet.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Smart där Fredrik!

Kan man inte teoretiskt sett fästa en smartphone på hunden med wehunt. Så ser alla vart den är också?

Efter att ha spenderat en mässa ihop m Lars så har jag lärt mej att det finns någonslags "puck" som man fäster på hundens halsband så ser man även doggen under jakten. Denna "puck" kan även hängas på drevkedja om man kör med folkdrev.. Huruvida den är klar vet jag inte.

Det jag dock vet är att Lars är begravd i jobb nu, totalt, så svaren kan dessvärre dröja lite. Men kör det via hemsidan så går det förhoppningsvis fortare.

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick följande svar på frågan om hundenhet:

"Det stämmer att vi på tullgarn hade en samarbetspartner på plats som sålde gps-enheter som kommer lira med wehunt.

Integrationen av dessa pågår, men vi hann inte klart innan säsongen. Vi har därför valt att slutföra detta ordentligt så att det blir riktigt bra.

jag kan tänka mig att vi har gps, väska halsband osv på plats efter årsskiftet men det är en uppskattning"

Kan tilläggas att svaret kom igår 22:25.

God kundservice kallar jag sånt!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Smart där Fredrik!

Efter att ha spenderat en mässa ihop m Lars så har jag lärt mej att det finns någonslags "puck" som man fäster på hundens halsband så ser man även doggen under jakten. Denna "puck" kan även hängas på drevkedja om man kör med folkdrev.. Huruvida den är klar vet jag inte.

Det jag dock vet är att Lars är begravd i jobb nu, totalt, så svaren kan dessvärre dröja lite. Men kör det via hemsidan så går det förhoppningsvis fortare.

Mvh!

Folkdrev lät 1730tal

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har testat i skarpt läge i en vecka och har skickat feedback ang detta via formuläret på Wehunt sidan. En kort utvärdering finns i tråden jaktappar..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...