Hoppa till innehåll

Laikor från Harald Flaen


NiKKEE

Recommended Posts

Nä ring till kennelklubben å hitta en seriös uppfödare . Jag har jagat i flera år med Harald och mitt tips är att inte köpa hund av honom . Han är oseriös och har under fem år Inte haft en hund som skällt ett enda skall på varken älg eller Björn på våra marker. Sen säljer han dom 2 år gamla för 20k eller dyl och pratar vitt och brett å jag tycker synd om dom som han lurat på hundar!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Köpte en Gordon setter av han och efter 1 år har jag fortfarande inte fått stamtavla :wallbash: vid alla tel samtal jag har haft med han så har han bedyrat att den ska komma inom 2 veckor :thumbsup: har varit i kontakt med norsk KK och stamtavlan ligger där,men det enda som saknas är betalningen :biggrin: nej om jag visste det jag vet idag så har det inte blivit en hund från Harald Flaen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Patrik Myrvold

Köpte en Jämthundstik på 1 år från honom! Den skulle vara injagad och jättebra! Hon är nu 3,5 år, jagar mycket dåligt (trots otroligt mycket tid nerlagt av mig) och är otroligt klen i syket. Hon var liv rädd för allt och alla när hon kom hit. Tror inte hon hade träffat några människor över huvudtaget.

 

Hon är något bättre i psyket nu, men det har kostat otroligt mycekt tid!

 

Denna länken säger väl allt:

 

http://laikaforum.klanforum.no/viewtopic.php?f=2&t=95

 

 

Nej den mannen borde total förbjudas att föda upp hundar!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...