Jag ska börja och säga att jag är helt novis och söker tips och inspiration.
Jag har tänkt bygga upp en åtel där jag ska stödfodra vildsvin och sen kunna sitta och vaka några ggr per år.
Jag behöver nu allt matnyttigt tips jag kan få, hur jag ska tänka i mitt uppbyggande av åteln.
Vad för utrustning och vad man ska tänka på när man väljer spridare,belysning , batterier, val av foder, hur man ska koppla för bästa sätt.
Ja enkelt sagt jag behöver tips på allt så vad ni än kommer med så är jag tacksam.
Hej!
Jag ska sätta på ett rödpunktssikte på drillingen. Vill ha en micro modell. Såg att Vortex har 30 års garanti och är någon tusenlapp billigare än aimpoint.. Någon som provat Vortex? Vilken modell är nyast? Eller är det bara rappel? 🤔
Johan Eriksson
Hej jaktkamrater!
Har köpt en 222 drilling och är på jakt efter bra fabriksladdad ammunition. Är ute efter knall och fall effekt. Inte så rädd om bogarna om man säger så 😉 Kom gärna med förslag.
Johan
Hej!
Är ute efter en lampa till skyddsjakt och eftersök. Vill gärna ha möjlighet till grön belysning i vissa lägen.
Har tittat på Nextorch p5g och jaktkit L2.
Någon som har erfarenheter eller andra tips?
/Tobias
Recommended Posts