Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
MKJ

Billig och.....överraskande bra tråden!

Recommended Posts

M-Ola

Inte billigt men bra.

Olight

Har föregångaren och är mycket nöjd. Har fungerat bra i tre år utan något som helst krångel och batterierna är fortfarande fräscha.

• Like 1

Abex

Delta forest II 8x42.

Köpte den för priset men den överraskade stort.

Perfekt kikare som man vågar låta ligga i bilen/båten utan att sova dåligt.

• Like 1

mdef

Var på xxl idag. Såg detta och ville tipsa om det finns någon som vill ekipera en minijägare för en liten peng. Blir lätt skitdyrt.  Vet inte kvalité - men för 300spänn räcker det om det håller någorlunda. 

IMG_0711.JPG

• Like 1

vandraren

Engelssons Åsele Anorak- fy fan va' grym för priset! 1500 spänn och då får du brallor som är ok "på köpet".

Itab vändbar jaktjacka- nu på utförsäljning. Orange och digicamo, med grym passform.

p.

• Like 1

M-Ola
På 2016-04-10 at 20:26 MKJ sa:

Köpte egentligen denna kellfrivagn för insatsflaket, köra vilt ur skogen. Men vet inte hur mycket vindfällen jag kört fram senaste 5 åren utöver det den var tänkt för, otroligt bra har den hållit. Tror jag gav 10 + moms för 5 år sen, billig och....överraskande bra. [emoji106] 9bcd93e3bc0109694ccc30a106a7d3d7.jpg

https://www.kellfri.se/tipp-och-skogsvagn-atv?gclid=CPDjsvDZhMwCFesGcwodBecNbg

Får lyfta denna tråd och hålla med MKJ. Har samma kärra och nu när jag köpt ATV så är den på nästan jämt. Med insatsflaket och Warne-vinchen monterad på kärran så kör man lätt och slänger grejor mm. Av med flaket och så ner i skogen och köra ut lite vindfälle mm. Till och med sambon börjar tycka att ATV köpet var vettigt.

1615151822_2018-04-2512_36_56.thumb.jpg.b2aca877a78032ae355db5638b6c340d.jpg

• Like 2

PAS

Får väll bidra med nått å inte bara läsa. Så …….

Var ute efter en fiskeväska till sonen och en annan ’bra å ha’ väska för ensamjakt / smygjakt, lr nått till mig. Det första jag egentligen tittade efter var någon variant av midjeväska. Vet dock med mig att jag ibland / ofta plockar med mig lite för mycket så att det således blir för tungt å klumpigt att bära upp bara på höfterna för att vara smidigt och kännas bekvämt. Ryggsäckar av varierande storlekar har jag redan. Kikade runt vad som fanns å tillgå men hittade inget som föll mig i smaken. Så nästa alternativ blev via ebay. Några minuter gånger X senare fanns där en kandidat.

1887a7b2-596a-2476-255a-34c5455a70e6.jpg

Betydande var storlek, molle, sätt å ’bära’ på och många fack att organisera å stoppa grejer i. Samt axel fri att vid behov bära bössan på. Beställde 2 å sen väntan. De skulle skickats från England men icke. Det blev från Kina med närmare 6v lev tid å tillhörande avgifter, står faktiskt i det finstilta. När de väl dök upp blev jag glad. Kvaliteten god, känns gedigen å hållbar på riktigt. Så efter att isolerat / gjort alla dragkedjehandtagen tysta och stoppat ner de grejer jag tycker jag vill ha med mej på en aftonrunda samt en liten termos med kaffe är jag riktigt nöjd. Använder axelremmen och midjebältet. Kan ha med mig lite och eller lite mer grejer å fortfarande känna mig ’smidig’ utan att nått hämmar å stör.

Grönt är snyggt så därför valde jag denna säljaren (finns andra som säljer i fler färger å olika camo).

https://www.ebay.com/itm/Carp-Fishing-Tackle-Bag-Multifunction-Waist-Shoulder-Box-Tool-Storage-Carry-Tote/223146527941?hash=item33f491ccc5:g:lYwAAOSwxLFcSSd5

Summan landade väl på ca 350:- styck.    Jag är nöjd. /P