Hoppa till innehåll

semester


crulle

Recommended Posts

Tjäna! Vi skulle tydligen åka på sem nu i veckan som kommer resan kommer gå till Norge för att försöka åka trollstigen. Min fråga dårå. Vart går den? Vart i Sverige ska man åka in i Norge? Ska man åka nerifrån å upp el tvärtom? Något annat man inte får missa när man ändå e där?mvh crulle

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Se till att ha bra bromsar bara ;-) å hoppas ni får tur med vädret, fastän jag var rätt ung när jag åkte där senast så kommer jag ihåg hur vackert det var.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Se till att ha bra bromsar bara ;-) å hoppas ni får tur med vädret, fastän jag var rätt ung när jag åkte där senast så kommer jag ihåg hur vackert det var.

 

Det är ett klart + med bra bromsar om man ska åka på dom norska väggarna.  :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja ska han på väggarna å köra då behövs det än bättre grejor än om han bara nöjer sig med vägarna B-)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hahaha a ska försöka att inte vingla upp på nå väggar.. bromsarna hoppas jag duger..

 

Det är bäst att kolla det innan du åker. :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

nyss hemkommen,skönt. men vilket land asså... fantaskiskt underbart... så vakert ...kommmer någon bild när ja lura datan tillräckligt.... svår jagat förstår jag men va fint det är vilka vyer.. gråhunden gör nog nytta här... men så otroligt fint, inte nå skäp på backen inte ett godis papper... inte något dött djur eller nyligen påkört .har åkt 270mil på några dagar å e djupt imponerad av norge som land..fortsätt så..mvh crulle

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja hade dom kunnat laga mat hade man varit där oftare :D

 

Mvh // Johannes

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...