Hoppa till innehåll

6xc hylsor?


ozzian

Recommended Posts

Norma tar 7kr hylsan om det är billigast vet jag inte, men skytteombuden är nog bland dem bästa om man kör molly 10kr skottet för deras tävlings ammo som är väldigt bra

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo dessa priser vet jag men glömde beställa av mitt skytteombud i torsdags, nästa beställning är till hösten.....

sen var jag tvungen att beställa 6 askar behöver max 4a och jag tvekar på molly, men hylsorna borde jag beställt, nån som vet om nått ombud har?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

det blir rätt dyrt med frakt och antagligen tull, utan tull 9kr hylsan, det måste finnas massor med tävlingsskyttar som har massor?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Säkert, de har också rabatter genom att returnera tomhylsor vid köp av ny ammo, jag är glad att jag har mina 500+ hylsor säkrade för idag o för framtiden. Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej det tror jag inte, förövrigt förefaller du inte vilja betala deras värde. Varför inte bara beställa 300 DL o så har du ban ammo för en tid o hylsor från din egen pang. Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte beställa dl förrän till hösten och då minst 9 pkt=450st.

varför tror du inte jag vill betala deras värde?

Engångskjutna är väl värda ca 5kr/st?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

? Jaguar gruppen har DL på hyllan, var inne på WB i förra veckan, så även skytteombuden, du får inte mina hylsor för 5 kr st det är något som är klart.

Var lite proaktivt istället, kontakta en fält/banskytte klubb och se om de har någon du kan kontakta/handla av. Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

skytteombuden har har inga , jaguar gruppen får jag söka på, torsbo?

Behåll du dina hylsor då , nya kostar 7kr st så mitt bud var väl ok tycker jag men tydligen inte du, så det struntar jag i!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...