Hoppa till innehåll

Åsele Trappern


Glavster

Recommended Posts

Tack för den filmvisningen o du ska veta Åsele trappern att vi gillar dina filmer!:thumbsup::)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
På 2017-06-28 at 06:28 Blötjärn sa:

Bra film och snygga skott. Vilket avstånd skjuter du på och med vilken kaliber?

tack så mycket, avstånden är väl runt 100-150 =) skjuter med 308 blaser R8 sako hammerhead.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu ska ni få se hur björnhundstestet går till i Junsele. Då jag fick filma kompisarnas hundar när dom gick provet. Mera jaktfilmer finns på min kanal och på hemsidan www.aseletrappern.se . Min andra långfilm är snart klar lite korrigeringar så är den komplett. Trailern kommer om ett tag. . https://www.youtube.com/watch?v=TBGMkLE9C2g

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2017-06-27 at 21:10 lsjonsson sa:

Tack för den filmvisningen o du ska veta Åsele trappern att vi gillar dina filmer!:thumbsup::)

som sagt alltid glad att höra du gillar filmerna=) du är en trogen följare=)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

16 minutes ago Glavster sa:

som sagt alltid glad att höra du gillar filmerna=) du är en trogen följare=)

Tack!:thumbsup: Ja, när man får se film av bra kvalitet så är det alltid kul att följa!:D

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Här kommer en trailer för min andra långfilm där ni kommer att få följa med mig på ett helt jaktår. Vilket innebär, hur jag jagar mig igenom en jaktsäsong. Kommer vara flera olika vilt som jagas i olika former. Kan förhandsbokas nu och kommer nog att släppas i höst  https://www.youtube.com/watch?v=APoM-qFOlAI

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan inte se trailern! Ringen i mitten står bara o snurrar. Har även provat annan webläsare än Chrome som är min standardwebläsare.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

 

Stolt och glatt så får jag presentera min andra långfilm "jaktår" som nu finns på dvd och man kan beställa på www.aseletrappern.se . Det går även bra att höra av sig via messenger, mail och telefon ( 0730259640). Priset för denna film ligger på 199kr och den handlar om min jaktsäsong. Trailern för filmen hittar ni här : https://www.youtube.com/watch?v=APoM-qFOlAI&t=2s

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2017-07-30 at 08:54 lsjonsson sa:

Kan inte se trailern! Ringen i mitten står bara o snurrar. Har även provat annan webläsare än Chrome som är min standardwebläsare.

märkligt, den ska fungera=) ny länk ovanför!=)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

49 minutes ago Glavster sa:

märkligt, den ska fungera=) ny länk ovanför!=)

Tack, men nu måste jag göra dig besviken för den fungerar inte heller! Den står bara o tuggar ringen i mitten.:(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

34 minutes ago lsjonsson sa:

Tack, men nu måste jag göra dig besviken för den fungerar inte heller! Den står bara o tuggar ringen i mitten.:(

Du vet Jonsson, i dessa dagar det är viktigt att veta vem som klickar på vad och vem som skapat länken... ;)

Här är snutten utan att skicka användaren via Facebooks länkningstjänst: 

 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago LGH sa:

Du vet Jonsson, i dessa dagar det är viktigt att veta vem som klickar på vad och vem som skapat länken... ;)

Här är snutten utan att skicka användaren via Facebooks länkningstjänst: 

Tack! Jonsson har inte FB, twitter el. något annat.:lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

I detta filmklipp så är jag bjuden på gåsjakt i kusten. Jag har äntligen tagit mig tid och lärt mig hur man redigerar så förhoppningsvis så kommer det flera filmer så länge materialet räcker. Hoppas ni gillar hur jag har gjort denna film, mycket nöje alla. https://www.youtube.com/watch?v=G2v5QIuEqEQ

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Det var längesedan jag la ut någon film på youtube. Men det är därför jag har börjat åt Bearplay. Mitt första avsnitt ligger ut nu på deras sida. Sedan vill jag tacka alla som har följt mig på youtube och tittat på mina filmer. http://www.bearplay.se/aseletrappern-toppfageljakt-1

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...