Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Ken1

Hur många tävlar i lerduveskytte på forumet

Recommended Posts

Ken1

Igår sköt junior och jag test1 i nordanlund. Jag ville inte åka för jag (med flera) har mycket svårt att skjuta där!!! Men Junis ville så of we went.... Jättefin teknisk bana synd bara att man mentalt redan va körd, jobbade ihop 75 träff och en dunder förkyld junior slet ihop 62.… 

Idag familjesköt vi i Gnesta. Skojigt nog fick jag stryk av junior för andra gången på samma bana och samma resultat 😄 fina 23 träff av junior 22 för mej och 20 för sus.

Såg förövrigt att knipan sköt riktigt bra i Uppsala. Sa ju att det skulle lossna med nya bössan 😉

• Like 1

Knipan
13 hours ago Ken1 sa:

Igår sköt junior och jag test1 i nordanlund. Jag ville inte åka för jag (med flera) har mycket svårt att skjuta där!!! Men Junis ville så of we went.... Jättefin teknisk bana synd bara att man mentalt redan va körd, jobbade ihop 75 träff och en dunder förkyld junior slet ihop 62.… 

Idag familjesköt vi i Gnesta. Skojigt nog fick jag stryk av junior för andra gången på samma bana och samma resultat 😄 fina 23 träff av junior 22 för mej och 20 för sus.

Såg förövrigt att knipan sköt riktigt bra i Uppsala. Sa ju att det skulle lossna med nya bössan 😉

Familjen fortsätter leverera.
Snyggt skjutet av er alla :)

För en annan fick spridda skurar en ny innebörd 😓
Från ett lägsta resultat, över två år, på lördagen, till ett av mina bästa hittills på söndagen...

• Like 2

Dahla

Igår sköt jag skeet för första gången i år... tappade en duva i sista serien med frugans nya Miroku som jag förvisso har skjutit med någon gång för 10 - 15 år sen... underbar bössa! Måste komma iväg och testa lite sporting med den nånstans. :D

andershermansson7

Imorgon ska jag skjuta SM kval i compak nimrod Uddevalla 😯ngn mer?

Ken1
45 minutes ago andershermansson7 sa:

Imorgon ska jag skjuta SM kval i compak nimrod Uddevalla 😯ngn mer?

Vi far till Gyttorp för 120 duvor engelsk......kör hårt👍🤳🤳🤳

• Like 1

andershermansson7
21 hours ago Ken1 sa:

Vi far till Gyttorp för 120 duvor engelsk......kör hårt👍🤳🤳🤳

Du körde hårt grattis💪💪💪🤟

Ken1
26 minutes ago andershermansson7 sa:

Du körde hårt grattis💪💪💪🤟

Tackar. Ja gick ganska bra men när man ser att det "bara" va 5 duvor ifrån så kommer man ju ihåg slarven 😄. Du hängde ju i bra du också 👍👍👍

andershermansson7
6 minutes ago Ken1 sa:

Tackar. Ja gick ganska bra men när man ser att det "bara" va 5 duvor ifrån så kommer man ju ihåg slarven 😄. Du hängde ju i bra du också 👍👍👍

Slarven... ja du inte fått många skott i år mkt jobb..... behöver tävlingar med allt som sker där...

Ken1
1 minute ago andershermansson7 sa:

Slarven... ja du inte fått många skott i år mkt jobb..... behöver tävlingar med allt som sker där...

Tävlingar är bästa träningen 😃😃😃 finns inga lätta bara såna som ska skjutas ner 😁😁😁

• Like 1