Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

• Similar Content

• mosaikgurami
      By mosaikgurami
      Som rubriken säger. Är det någon som ha ett Laddverktyg 222Rem liggandes och känner att dom vill sälja, så tveka inte att dra iväg ett pm till mig. Alla verktyg är av intresse, dock INTE LEE.
      /Magnus
    • Finskjägare
      By Finskjägare
      Igår lade jag ut en minkfälla jag for och tittade på den på morgonen och minken hade ätit halva fisken men den hade dragit den utifrån fällan. Har någon bra tips hur man fångar mink?

Edit: när är minken aktiv?
    • seved
      By seved
      Ett jaktset i Elmax klart för ny ägare.
      Stickkniven har en bladlägnd på 210mm hela är 320mm.  
      Huntern är hela 20mm och bladet 208mm lågnt. 

• seved
      By seved
      Blev precis klar med min första Cleaner.  Johan Sörberg har gjort rätt många.  Men det här är min första kompletta.  😊

• JaktOscar
      By JaktOscar
      Hej!
      Har en hund som jag tänkt använda till bl.a. eftersök. Han jagar bra och spårar noga. Vad krävs för att jag ska få använda honom vid trafikolyckor? Vad krävs för att polisen ska anlita mig med hund för eftersök på rådjur, räv eller hjortar?
      Tack för svar och skitjakt!
      /O
https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Karnivor

En sida om kött, jakt och matlagning - Karnivor.se

Recommended Posts

Karnivor

För Er som är intresserade av matlagning i allmänhet, och grillning i synnerhet, skulle jag vilja tipsa om min sida www.karnivor.se 
Tanken med sidan är att jag i hög utsträckning skall ha ett "Från skott till tallrik"-tema, men även annat kött som är trevligt finns där. 

För Er som läser E-tidningen "Min Jakt" känner Ni kanske redan till Karnivor då jag skriver en del av recepten dit idag. 

Välkomna in!

post-15400-0-04036700-1386853123_thumb.p

• Like 1

Galne

För Er som är intresserade av matlagning i allmänhet, och grillning i synnerhet, skulle jag vilja tipsa om min sida http://www.karnivor.se. 

Tanken med sidan är att jag i hög utsträckning skall ha ett "Från skott till tallrik"-tema, men även annat kött som är trevligt finns där. 

För Er som läser E-tidningen "Min Jakt" känner Ni kanske redan till Karnivor då jag skriver en del av recepten dit idag. 

Välkomna in!

I min värld fruktansvärt likt namn och upplagt för diskussion med företaget bakom sidan www.carnivor.se kan vara på sin plats så inte varumärkes intrång uppstår!

Älgflugornas Herre

Intressant. Hade missat den bloggen trots att den är relevant, så jag lägger genast till den i flödet på min blogg.

• Like 1

Karnivor

Hej Galne!

Tveksamt. Inriktningen på Carnivor är strikt kommersiell, vilket inte är intentionen med Karnivor så här långt. Dessutom är det ju min sida som har 

korrekt stavning på det svenska språket ;) 

Arbetar till dagligdags med marknadsföring och kan inte se att detta är ett övertramp. Det är generellt väldigt svårt att hävda att generiska

uttryck så som; Stol, Gevär, Vegan - Eller för all del, Karnivor - Är varumärkesskyddade. 

Tackar dock för input!

I min värld fruktansvärt likt namn och upplagt för diskussion med företaget bakom sidan www.carnivor.se kan vara på sin plats så inte varumärkes intrång uppstår!

Karnivor

Härligt att höra! :) 

Intressant. Hade missat den bloggen trots att den är relevant, så jag lägger genast till den i flödet på min blogg.

Galne

Hej Karnivor

Vill mest höja en varning om du inte visste om sidan så du slipper få en stämning eller dylikt på dig!! Har en syster som drabbats av liknande namn bekymmer en gång i tiden så det var mest därför!

• Like 1

Karnivor

Hej igen Galne!

Jag förstår, inte roligt. Tack för att tog upp det!

Ha en fin dag

Hej Karnivor

Vill mest höja en varning om du inte visste om sidan så du slipper få en stämning eller dylikt på dig!! Har en syster som drabbats av liknande namn bekymmer en gång i tiden så det var mest därför!

hoel

Sidan nedplockad?

Karnivor

Hej!

Nej det hoppas jag verkligen inte! :) Härifrån verkar det fungera. Ligger den fortfarande nere hos dig? 

Sidan nedplockad?

hoel

Nej nu funkar den =) Var kanske nått tillfällnigt med min webbläsare/vårt nätverk. Sitter på jobbet.

• Like 1

osimb04

Sidan lagd som bokmärke!

Vore trevligt om du kunde rekomendera dryck till rätterna oxå :smile: .

Karnivor

Hallå där, 

det finns planer på detta - Skall bara hitta en form för det som känns bra. 

// Calle, Karnivor.se

Sidan lagd som bokmärke!

Vore trevligt om du kunde rekomendera dryck till rätterna oxå :smile: .

osimb04
  • Like 1