Hipshot 10,552 Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 Walle 2 Tolle 2 Mr.Mephisto 1 Tobba 1 Check! Något är knas med detta.. om jag fattat det rätt så fanns tre kartonger i butiken och två har sannolikt gått till fel adress.. Saknas en såvitt jag kan se. Vi får se när Otto är åter om en kartong är restnoterad eller något. Quote Link to post Share on other sites
Tolle 1,543 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Passerar Rimbo 14.03. Kan hämta då isf. Quote Link to post Share on other sites
culot 2,272 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Har det shoppats för mycket så kan jag köpa trutbulvaner, skicka PM med konto uppgifter så skickar jag stålars / P Quote Link to post Share on other sites
Mr.Mephisto 77 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Jag har inte fått avi än, men jag hoppas det kommer i dag, för trutarna sitter utanför min tomt och skrattar åt mig tillsammans med gässen, så nu är jag lagom sugen på att testa mina nya kanadagåsbulvaner tillsammans med dessa. Jag meddelar i tråden om när jag hämtat ut dem. 1 Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Måste förtydliga här.. Nej nej nej.. det finns inget överskott av trutbulvaner tillgängligt oavsett om man undrar här i tråden eller i pm. ........... Om något så saknas det ev 12 men jag vet inte då Otto som sagt är i Frankrike. Tolle.. Passerar du idag?? Quote Link to post Share on other sites
Tolle 1,543 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Jo men knöligt att ta dom med till Kuba...[emoji12] Edit: Alltså 14 mars sen. 1 Quote Link to post Share on other sites
Mr.Mephisto 77 Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Idag kom en låda med 12 st bulvaner precis som utlovats. Jag är nöjd! Hur gör man med betalningen? Tackar för allt Hipshot! Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Ok! Återkommer där, ska kolla.. Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Mr.Mephisto.. Snackade med Otto nu, kommer en faktura... och känner jag Otto rätt så kommer det att ta lite tid Funderat.. Tre kartonger kvar och 5 beställda. Vi gör så här, Anton och Tobba.. ni tar era bulvaner nu. Otto har mailat och kommer att ringa nu och efterhöra vart de andra två kartongerna tagit vägen. Frågor på detta? 1 Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Jag kan hämta hos dig. Skicka gärna pm när betalningen ska in så jag inte missar här i tråden. Bra styrt Hur ser det ut? Din kartong står på Mälargårdar Butik vid Vidbo 4 km fr Arlanda och väntar på dej. Passerar Rimbo 14.03. Kan hämta då isf. Fick mail fr Otto nu, han har beställt två kartonger till åt dej Tolle. De var visst påväg fr Italien redan så det ska nog inte ta så galet lång tid. Quote Link to post Share on other sites
Jr_Moberg 135 Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Finns det möjlighet att haka på med en beställning eller är ni klara? Om inte, Är dessa bulvaner nåt att ha? http://www.jaktriket.se/webshop/bulvaner-special-19703558 Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Finns det möjlighet att haka på med en beställning eller är ni klara? Om inte, Är dessa bulvaner nåt att ha? http://www.jaktriket.se/webshop/bulvaner-special-19703558 Jag kan förmedla kontaktuppgifter till Otto så får ni göra upp detta själva, jag ska se till att Tolle får sina och Tobba hämtar sina sen tar jag min mats ur skolan. Ev.. och då ett stort Ev.. om inte Tobba vaknar och tar sin låda så blir ju de tillgängliga. Men då tror jag det är fler som ställt frågan före dej iofs. Ska kolla om Otto kan fixa detta isf så drar jag pm med hans mail. Quote Link to post Share on other sites
Jr_Moberg 135 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Tack Hipshot. Quote Link to post Share on other sites
Tobba 45 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Jag såg detta idag, åker och hämtar mina imorgon. Misstänker att jag kan göra mig oskyldig på plats. 1 Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Japp :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Inte hunnit kolla igenom tråden och minns fan inte men.. Det har kommit tre kartonger nu som var restade sen tidigare. Jag vet att Tolle ska ha två kartonger men vem f-n ska ha den tredje? Ska söka igenom tråden och hittar jag ingen så är det först till kvarn. Det är alltså en kartong med 12 trutbulvaner i fullkroppsformat det gäller. Tror.. lite osäker.. att priset på 12 st landar på 165 kr styck. Ska kolla på detta senare som sagt.. Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Sådär ja.. Då kan jag inte dra någon annan slutsats än att det finns en kartong med 12 bulvaner över. Sett att Simon och Skaunepåg (?) anmälde sig först i tråden för ev överskott, fortfarande intresserade? Quote Link to post Share on other sites
Simon. 726 Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Sådär ja.. Då kan jag inte dra någon annan slutsats än att det finns en kartong med 12 bulvaner över. Sett att Simon och Skaunepåg (?) anmälde sig först i tråden för ev överskott, fortfarande intresserade? Jag kanske är på! Ska kolla med pappa //Simon. Fint skare va serru Quote Link to post Share on other sites
Skaunepaug 1,560 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Jag får avböja då min bil har strulat till min ekonomi så jag har tyvärr inte råd i nuläget! Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Jag får avböja då min bil har strulat till min ekonomi så jag har tyvärr inte råd i nuläget! Det är lugnt, Simon var snabbare 2 Quote Link to post Share on other sites
jimbolo 380 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Klippte simon hela lådan? Quote Link to post Share on other sites
Simon. 726 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Klippte simon hela lådan?Japp //Simon. Fint skare va serru 1 Quote Link to post Share on other sites
jimbolo 380 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Så synd då! Quote Link to post Share on other sites
Hipshot 10,552 Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Skyll dej själv jimbolo, höll detta helt öppet för din skull i början Quote Link to post Share on other sites
Popular Post Hipshot 10,552 Posted May 12, 2015 Author Popular Post Share Posted May 12, 2015 Sådär! Nu ska bara Tolle få sina kartonger kring Elmia tidsmässigt, sista kartongen går inom kort till Simon. Övriga intressenter för ev nya inköp kan pm:a mej så förmedlar jag kontaktuppgift till Otto så får ni lösa det själva. Jag ska förövrigt rigga mina bulvaner i morgon bitti.. borde kunna lura ngr trutar tycker jag! 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts