Hoppa till innehåll

Klippa, kopiera och klistra fungerar inte.


Nils l

Recommended Posts

Har suttit i minst en halvtimme igen och försökt få till så att jag kan klistra in en länk till en annan sida utan att lyckas. Jag gissar att det är någon förbannad ruta som ska kryssas men jag hittar inte var. Kan någon hjälpa mig. Det går i Firefox men inte med Explorer. Men nu kan jag inte logga in med Firefox istället så någonting strular och jävlas.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bli inte ledsen nils...nåt sådant har jag alldrig lyckats med, inte sen man slutade använda sax papper och klister iaf...:D

Ursäkta ot. Är bara så jäkla less på värmen......;)

mvh/Urban

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sedär Det var en inställning i Firefox med Cookies bara så fungerar det. Nu är det bara explorern kvar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om du klickar på symbolen längst till vänster/högst upp här på svarsrutan ? (BBkod- läge)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ser lite kul ut att se era avatarer när ni skriver .... ;)

mvh/Urban

Spread the Word !

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kopiera, klistra in och Svara har inte fungerat med senaste IE, men det ska tydligen vara rättat till nästa version av forumprogramvaran allt enligt en annan tråd i ämnet! Kan inte klistra in den då jag på jobbet är tvingad till IE!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Va`då annan version!? Hur fan vet jag vad jag har och hur skall jag i så fall få den som fixar att kopiera in bilder med. Helvete vad jag är less på inställningar!!! Det går inte kopiera in bilder trots att jag klickar på "tillåt sidan använda urklipp...." hur många gånger som helst.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...