Hoppa till innehåll

Vad har hänt med grannforat?


gussil

Recommended Posts

Jag har inte kunnat kommit in sedan ett par år tillbaka, men inte gnäller jag väl för det?!  :wink:

Eller ja. Iallafall inte nyligt. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Verkligen! Undrar om det finns nån tråd på "grannforat" om huruvida jaktsidan funkar eller ligger nere? Annars kanske man skulle regga sig där och starta en. Det känns lite orättvist att medlemmarna där bjuder oss på den här underhållande tråden utan att få nåt tillbaka...

Troligtvis berör den andra sidan mer ;) eller så är jaktsidan säkrare

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Japp... Sambon tittar på tv och en annan vill robsofta ;) försöker ge jaktsidan chansen.... Men tyvärr upplever jag det helt dött här även om jag gillar layouten hyfsat....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag, och säkert många med mig, är ändå tacksam för att du loggar in här ibland och defibrillerar igång detta döda forum genom denna höjdartråd!!! ;)

Av nyfikenhet, vad finns det på robsoft som du saknar här?

Förstår hur du tänker och jag försöker inte klanka ner på forumet. Det är nåt med robsoft, samt större aktivitet. Fler aktiva personer, var inne för någon vecka sedan här och det känns inte som att det har "hänt" något större sedan dess, samma trådar , ett par inlägg här, ett par där. 10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

Missar man en vecka robsoft är det svårt att "hinna" ikapp.

Hoppas att jag var någorlunda tydlig och förståelig :) sen får man ta det med en nypa salt då det är min egna ovetenskapliga upplevelse.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förstår hur du tänker och jag försöker inte klanka ner på forumet. Det är nåt med robsoft, samt större aktivitet. Fler aktiva personer, var inne för någon vecka sedan här och det känns inte som att det har "hänt" något större sedan dess, samma trådar , ett par inlägg här, ett par där. 10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

Missar man en vecka robsoft är det svårt att "hinna" ikapp.

Hoppas att jag var någorlunda tydlig och förståelig :) sen får man ta det med en nypa salt då det är min egna ovetenskapliga upplevelse.

Jag var nog onödigt syrlig i min pik där och ber om ursäkt för det. Jag ser att du bara har skrivit 40 inlägg här. Om jag inte minns fel så har du då några inlägg kvar tills du kommer åt hela forumet. Det mesta "livet" är ju i de stängda delarna med jaktdagböcker o. dyl. :thumbsup:
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lugn, bara lugn..... Det är ett planerat avbrott för det är ett steg i Börjes rehabilitering och avgiftning.

 

Det kommer upp igen så fort terapeuterna kan ta bort pyskofarmakan och tvångströjan.

 

Keep calm and carry on!

 

/T

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

 

 

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Jo tack jag jobbar på, men det tar sin tid när man inte får några svar på frågorna man ställer i diverse trådar :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Worth waiting for! :woot:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jamen dåså , om någon månad är jag där :D

 

Det är karaktärsdanande att fresta tålamodet ibland och den som väntar på nått gott..  :whistling:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...