Kallel 566 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Någon som har tipps på bra ställen för jakt med stående på fasan, gärna sent på säsongen, slutet på nov-jan? Marker ska vara lämpliga för jakt med stående och inte bara spanielsnår. Quote Link to post Share on other sites
charlie 1,019 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Någon som har tipps på bra ställen för jakt med stående på fasan, gärna sent på säsongen, slutet på nov-jan? Marker ska vara lämpliga för jakt med stående och inte bara spanielsnår. Vet ej hur detta är men kan kanske va nåt att testa? www.jagafasan.se Om du av etiska lr moraliska skäl inte vill skjuta själv kan jag bli med /M Quote Link to post Share on other sites
Kallel 566 Posted October 8, 2014 Author Share Posted October 8, 2014 Där är fullt, och rätt likt mina egna marker. Vill helst gå på raps eller betor, men visst, är det hyfsat öppet så funkar det. Har inget emot att ha med skyttar, förutsatt att de har hög säkerhetsmedvetande! Dock skjuter jag helst själv!;-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts