Hoppa till innehåll

Ny jakttidning: Jaktmagasinet Big game


lsjonsson

Recommended Posts

Man får alltså provläsa ett urval HALVA artiklar från tidningen. Blev bara irriterad och inte det minsta sugen på att köpa hela nummret.  Om de nu var ute efter att göra reklam för sin nystartade tidning borde de åtminstonde skänkt ett urval av hela reportage...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tja eller så köper man tidningen, jag har gjort det, förvisso vacker och med otroligt fina bilder, men varken vapen, jakt eller persongrupp som jag tillhör, vill utföra eller äga, en helt perfekt produkt till en storstadskrets av människor,

 

för höginkomsttagare vars fru vill visa att maken jagar utan att ha skitiga jaktkläder framme eller skallarna av döda djur på väggarna. 

 

En förlåtande sak till, Stefan Catenacci har bidragit med ett par riktigt fina recept, utan dem hade allt varit förlorad. /Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte den var helt klart intressant, själv är jag lite trött på att augustinumret handlar om purshjakt

september och oktober om älgjakt mm

och detta i alla andra tidningar.

så helt klart ett intressant tillskott, sen att jag är sjukt afrikasugen gör ju inte saken bättre!

ska bli kul och se om dom klarar att hålla samma kvalite i fler nummer!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...