Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

hoel

foxterrier valp sökes

Recommended Posts

hoel

Någon som vet någon kull? En kompis som ska ha.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
vildmark

Har inget kulltips men se till att kolla storleken på föräldrarna till eventuell kull..många tenderar att avla på för stora hundar..har själv sett foxterriers som inte ens med våld skulle fått plats i konstgryt. Se till att valpen är ifrån jagande föräldrar.. Skulle han inte få tag på någon lämplig så är mitt tips att kolla efter jrtc jack russell..högbent engelsktypad avlad för grytjakt sen urminnes tider..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
hoel

Har inget kulltips men se till att kolla storleken på föräldrarna till eventuell kull..många tenderar att avla på för stora hundar..har själv sett foxterriers som inte ens med våld skulle fått plats i konstgryt. Se till att valpen är ifrån jagande föräldrar.. Skulle han inte få tag på någon lämplig så är mitt tips att kolla efter jrtc jack russell..högbent engelsktypad avlad för grytjakt sen urminnes tider..

Det är bara ft som gäller för honom och han ska ha en väldigt liten nätt en. Han har en smålandstövare nu som bara jagar räv.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
marcus.söderlund

Inget än men förhoppningsvis kommer en parning bli av på min ft tik. Tyvärr för egen del så gillar hon räv mer än grävling men skjutit en del grävling för henne oxå.

nästa löp borde bli i slutet av sommaren. Då paras hon med en hane som jagar bägge arterna. Ligger för grävling o spränger räv. Precis som tiken.

tiken väger in på 7.2-7,4kg och är väldig flexibel i gryten. Hanens mått har jag ej men kan få fram.

mvh

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Lajnusl

http://jarvsostigen.se/wordpress/  Järvsöstigens kennel verkar ha nått pågång! svårt att se storleken på föräldrarna på bild, men dom ser ju fin ut iallafall  :thumbsup: Kanske kan va värt att kolla upp!

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
marcus.söderlund

Tiken som paras där är fin till formatet. Släkt med min tik ska hon vara :)

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
marjon

Pga ett mycket sent återbud finns en fin foxterriervalp, en hane kvar i min senaste kull. Kullen föddes 1 maj.

Mer information finns på min hemsida www.jarvsostigen.se

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.