Hoppa till innehåll

Varför inte trång choke och stål ?


culot

Recommended Posts

Nu har jag inte skjutit några mängder NSI Rosa 28 steel  ( men jag har deras rosa fina hylsor )   Men ingen Rosa har gett bättre Bilder än Thunder steel 28  :7 & 6  för mig, faktiskt så skåpar Thunder  ut det mesta jag provat,

iaf på pappret , ser jag inte till att den fina täta svärmen sammanträffar med duvan  så spelar det ingen roll vad man lägger i .. Men om du endast tycker jag har " okey " resultat  så är jag mycket nyfken på en bild med din

Rosa favvo  i din böss , och gärna om du har en  28g :6  NSI har tillgång till en egen hagelfabrik  och de som ligger i Rosa NSI är fantastiska ..

 

/ P

 

Letade inte upp din exakta referens, och vill minnas att du presenterade prestanda på många patroner samtidigt som Thunder därför jag skrev "okej", men du hyllade kanske patronen. Att du skapade tråden kanske ska tolkas som en hyllning.

Att du rekommenderar den tar jag som gott nog betyg och jag kommer att testa.

 

Inte alls omöjligt att jag kan skjuta träffbild under helgen. Du brukar visa @35m, och jag har mjölkpapp liggande. Kan dock inte visa för samma förutsättning som jag sköt dem på skjutbanan då jag slarvat bort min 3/4 choke. Det är sista rycket med kråkorna och jag har lovat bort mig att handla sittvagn till Lilla-monstret. Hittar jag tiden på söndag så kan jag visa på Halv, och Full skjutet ur min Beretta SP 71cm med Teague ported choker. Enligt lokala vapenhandlaren är den glapp och välvårdad men får duga. Ska faktiskt bli spännande då jag bara nöjt mig med att patronen levererat bra på skjutbanan, kanske ser ut som skit egentligen :biggrin:

 

Återkommer i fallet

 

/M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Letade inte upp din exakta referens, och vill minnas att du presenterade prestanda på många patroner samtidigt som Thunder därför jag skrev "okej", men du hyllade kanske patronen. Att du skapade tråden kanske ska tolkas som en hyllning.

Att du rekommenderar den tar jag som gott nog betyg och jag kommer att testa.

 

Inte alls omöjligt att jag kan skjuta träffbild under helgen. Du brukar visa @35m, och jag har mjölkpapp liggande. Kan dock inte visa för samma förutsättning som jag sköt dem på skjutbanan då jag slarvat bort min 3/4 choke. Det är sista rycket med kråkorna och jag har lovat bort mig att handla sittvagn till Lilla-monstret. Hittar jag tiden på söndag så kan jag visa på Halv, och Full skjutet ur min Beretta SP 71cm med Teague ported choker. Enligt lokala vapenhandlaren är den glapp och välvårdad men får duga. Ska faktiskt bli spännande då jag bara nöjt mig med att patronen levererat bra på skjutbanan, kanske ser ut som skit egentligen :biggrin:

 

Återkommer i fallet

 

/M

Ska bli intressant ,  mina Rosa test plugg hade så mjuk förladdning att stålet tröcks fast i koppen som vände     och bilden vart skit ,  De bilder jag lagt in med Thunder har i min värld  sett sketasnygga ut ,  varför jag e såld på 

Thunder 6 28g är att man nästan tror man skjutit  :7 stål  + att  sexorna slår hårt i duvorna ..

 

/ P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...