Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

Hipshot

Jaktbutik Rhodos stad?

Recommended Posts

Hipshot

Måste ju finnas, ska dit en långweekend framöver.. Gjort ngr halvhjärtade sökningar utan större framgång. Hittade tre-fyra i Chania på Kreta så rimligen finns det något på Rhodos.. Någon som sett ngt? Alt svart bälte i grekiska/google?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
dru

Nu var det några år sedan jag var där men det finns en del - såg dock ingen renodlad jaktbutik utan små "sportbutiker" med lite allehanda jaktvapen och tillbehör.

Såg dock aldrig någon bössa eller skytterelaterat i skyltfönstren vad jag kommer ihåg. Ett tips är att gå in i någon affär som har knivar och annat "vildmark/dykning/..." i skyltfönstret.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hipshot

Mmm ska gräva lite, så j-la spännande att gräva runt i butiker utomlands! Bäst att hitta dem har det funkat om man gått via de stora generalagenterna för tex Beretta och Benelli. Ska kika lite mer, alltid smidigt att efterlysa på forumet oavsett.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Tjörnbon

Jag var där i höstas och fann en affär med vapen i ,men det var ren tur för de sålde och reparerade cyklar  :confused:

Det var dessutom väldigt sparsamt med prylar så 3 min räckte för att se över utbudet.

Kan dessvärre inte ge dig någon vägbeskrivning eftersom jag själv inte skulle hitta tillbaka till den i dag. :happy:

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hipshot

Perfekt!!!! Spankx!!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.