ozzian 1,072 Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Tysken släppte jag på en hare igår kväll, hon jagade denna i 20 min i en ormbunksfälla,, en fälla med sjukt mycket ormbunkar! Hon var ovanligt trött när jag ropade in henne och en timme senare var hon svullen o röd i ögonen. är ormbunken giftig eller vad tror ni? Vi sköljde med saltlösning och nu är hon något bättre. men fortfarande så är hon irriterad,. Veterinären säger att vi ska skälja några gånger till och blir det sämre så åker vi in. Förslag på vad som hänt? Quote Link to post Share on other sites
faxe 10,499 Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Förmodligen har hon fått in massa pollen eller annat skräp i ögonen som irriterar. Följ vets råd och skjölj. Quote Link to post Share on other sites
ozzian 1,072 Posted September 20, 2015 Author Share Posted September 20, 2015 ok,tack Faxe! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts