Hoppa till innehåll

Påskjutengris.


N S

Recommended Posts

Hur är det med konditionen egentligen? Tycker du lät andfådd innan du hann in i skogen. ;)

Lite märkligt att de som provat innan er inte klarade ut det. Verkade ju ändå va ett rätt tydligt spår bitvis.

Men bra jobbat av er som vanligt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tja.. är ju narturligt lat å kameran sitter ju för nära andningsaparaten.. fast jag klädde nog på mig för mö kläder... å dunken med gin jag hade i går började ju läcka ;) vet inte kvaliteten på de jyckar som gick inatt men bägge vinklade vänster vid diket. Möjligt att övriga grisar drog på det håller. Blackie går lika fint oavsett ålder på löpan. Hon är väl 9 år nu och vet vad hon gör.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja just de... kom på att jag pustar rätt ordentligt vid diket... tappar balansen vid hoppet och håller på att drutta i. Vänster hand försöker hålla mig uppe med hjälp av för tunn granruska.. får ta hjälp av bössan i höger hand för å komma upp... :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja just de... kom på att jag pustar rätt ordentligt vid diket... tappar balansen vid hoppet och håller på att drutta i. Vänster hand försöker hålla mig uppe med hjälp av för tunn granruska.. får ta hjälp av bössan i höger hand för å komma upp... :)

Ja det var rätt nära du parkerade i diket. :)
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...