Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

19Henke94

Äntligen Skottland!

Recommended Posts

Wizard
14 minutes ago 19Henke94 sa:

Kollade lite mer noggrant nu 26500kr per person. med parkering vid flygplats, flyg , boende, mat, hyrbil, jakten med 4 hjortar, och troféerna hemskickade till dörren, alltså allt inräknat. kan inte mycket om priserna men jag tyckte det var billigt för den upplevelsen :) 

ja det var super bra, och över förväntan :D 

Shit, det var fanimig bättre pris än jag hade trott!!! Inte så mycket mer än en vanlig sketen resa till England/Skottland reguljärt och med hotell! (och då ingår banne mig inga hjortar heller! ;) )

Under nästan alla mina år i England så var jag så extremt petig med mitt lerduveskytte att hageljakt var helt otänkbart med undantag för duvor och svartfågel, och kula jagade jag bara med i Sverige eftersom det var så bökigt innan jag fick min öppna licens så trots att Skottland låg så nära så blev det aldrig någon jakt där uppe... Men saker som ligger nära till gör man ju aldrig och sen ångrar man sig när det är för sent. 

Blir jag kurant nog i kroppen för en jaktresa till Skottland så vore det en häftig resa att göra med barnen när de blivit lite större helt klart! ^_^

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
hs_merkel
På 2016-09-14 at 10:02 19Henke94 sa:

image.jpg

Där var vi med:) Riktigt intressant! 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
19Henke94
50 minutes ago hs_merkel sa:

Där var vi med:) Riktigt intressant! 

Ja det var häftigt! Och väldigt gott ;) 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.