Wizard

Uppdatering av forumets mjukvara!

130 inlägg i detta ämne

Vill bara säga att ni fått till det riktigt bra med menyerna nu :)

1 person gillar det här

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

När det gäller reklam i tapatalk så finns den inte i den betalda versionen som jag har. Vet inte om jag inbillar mig men det känns som trafiken = antal inlägg minskat drastiskt.   Har däremot börjat läsa grannkanalen som stödjer tapatalk. 

Mobilversionen är för mig ett rejält steg bakåt. Brukade oxå läsa edgeflyfishing men har inte gått in där en enda gång sen förändringen.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Nä, i betalversionen visas inga annonser så jag har inte riktigt sett/upplevt problemen. 

Jag har själv ett par dedikerade servrar, både egna och hyrda, så jag vet vad det kostar. Jag har ingen aning om vad ni har för trafik eller belastning så vill inte uttala mig om det. Men jag drev ett par forum tidigare och vet hur mycket arbete det är med uppdateringar och ändringar, för att inte tala om konverteringar till andra system..

Har ni någon statistik på hur stor del av besökarna som använder mobila enheter? Dagtid så gissar jag på det är merparten (eller var tidigare iallafall)? Om det finns möjlighet att välja en template som har stöd för mobila enheter så kanske det vore värt att använda den, även om det kanske inte är exakt samma design. 

Jag hade gärna erbjudit min hjälp med det jag kan, men just nu finns inte tiden. Om du lugnar ner sig framöver så hör jag isåfall av mig. 

Ni gör ett bra jobb med forumet. Men fokusera på att få det fungerande och låt resten ta lite tid så ni inte bränner ut er!  Ta åt er av den positiva feedbacken och lägg mindre fokus på de negativa gubbarna :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

https://www.Reservdelar24.SE