Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

• Liknande innehåll

• Fredrik80
      Av Fredrik80
      Hej,

Jag är en nybliven jägare som är ute efter mitt första hagelvapen.
      Var först inne på att köpa en ny Turkbössa, men efter att ha läst alla rekommendationer så verkar det klart att man ska satsa på begagnat.

Är lite sugen på en Browning 325. Är det nån som sitter på en sådan, gärna runt Stockholm, men givetvis intresserad av allt som erbjuds. 
      Gärna bilder och prisförslag.

Hoppas nån sitter på nått fint. 

/Fredrik
    • tecan03
      Av tecan03
      Hej,
      Blaser F16 , Browning citori adj eller beretta 686 onyx spo. 
      Vad hade ni valt och varför?

Mvh Tecan
    • Svenstorparn
      Av Svenstorparn
      Hallo Folk´s!!!
      Ny på forumet och ganska nyutexaminerad jägare 
      Så som nyexaminerad behöver man ju ha en bössa också, valet föll efter mycket om och men på en ny Browning A5 Composite 3,5" med 30" pipa.
      Tanken är väl att det mest ska jagas fågel från gömslen med den då det förefaller mig vara den roligaste typen av jakt.
      Var ute idag en sväng och pangade lite lerduvor med varierat resultat , bössan gjorde det den skulle och laddade om utan problem med Eley VIP Steel 28g så förhoppningsvis fortsätter den att göra det då dessa var dom första skotten som gick igen pipan.
      Har kollat runt lite på sidan och har inte hittat så mycket matnyttig om just dessa bössor, så är det fler som har en så kanske vi kan dela lite åsikter och erfarenheter i tråden var det lider?

MVH// Svenstorparn
    • Frank69
      Av Frank69
      Har lite funderingar på att införskaffa en Browning Maxus...
      Sköt med en Beretta A300 Outlander i lördags och det kändes trevligt med en halvautomat.
      Skjuter annars uteslutande med min Miroku 3800.
      Nån som har erfarenheter eller åsikter kring Browning Maxus ?

• ejder
      Av ejder
      Hej på er!

Satt precis på älgjakt och såg att jag fått en rejäl spricka i framstocken på min Browning Bar Light Lyx.

Finns här någon som vet om det går att beställa ny. Varifrån i så fall? Pris? Tacksam för svar

Sprickan är såpass lång/stor att det inte går att laga. Kan bifoga bild vid senare tillfälle.
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.