Hoppa till innehåll

Här rapporterar ni buggar, stavfel och felaktiga översättningar - dock inga diskussioner!


Wizard

Recommended Posts

När man surfar på mobilen (iPhone 6S m safari) hamnar reklamen i botten inte centrerar utan till vänster, om det är fel eller ej kan kg dock inte svara på. Men det ser knas ut då resten är centrerat. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

22 minutes ago Galne sa:

När man surfar på mobilen (iPhone 6S m safari) hamnar reklamen i botten inte centrerar utan till vänster, om det är fel eller ej kan kg dock inte svara på. Men det ser knas ut då resten är centrerat. 

Ser vad du menar, ska kolla om det går att göra nått åt.
På min mobil (Nokia) så vart det samma effekt men inte störande iaf.

 

//Niclas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

12 hours ago Galne sa:

När man surfar på mobilen (iPhone 6S m safari) hamnar reklamen i botten inte centrerar utan till vänster, om det är fel eller ej kan kg dock inte svara på. Men det ser knas ut då resten är centrerat. 

Det är likadant på min mobil (OnePlus 3), men jag hade inte reflekterat över det om jag inte läst ditt inlägg. Jag scrollar aldrig så långt ner... Jag slutar när inläggen är lästa... ;)

 

Redigerad med shamani
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om man har tryckt på "gilla" och ångrar sig för man var lite för snabb och hellre ville ha trycka en skrattande gubbe i stället går det inte att ändra.
Det går att ta bort en gilla- men inte ändra.

Går det att få till det ?  jag tänkte så ni tekniker har lite att göra ;)

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Noterat att lite reklam om ryska damer har letats sig in på sidan, men det kanske ska vara så.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

7 hours ago kkjon sa:

Noterat att lite reklam om ryska damer har letats sig in på sidan, men det kanske ska vara så.

Samma här.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Likaså blänkare som:

 "Träffa mjuka damer för hårda äventyr"

Sån typ av reklam tycker inte jag att denna trevliga sida ska befatta sig med!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om de vore så ändå? ;) Är då ingen "vana" jag känner igen... Undrar om kkjon å faxe letar ryssflickor emellanåt då för den reklamen ha då jag missat... :ph34r:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago HuggyBear sa:

Om de vore så ändå? ;) Är då ingen "vana" jag känner igen... Undrar om kkjon å faxe letar ryssflickor emellanåt då för den reklamen ha då jag missat... :ph34r:

Det finns många fina Rysskor:yes:. Så mitt inlägg var inget gnäll, utan enbart ett rent konstaterande:D.

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

23 hours ago kkjon sa:

Noterat att lite reklam om ryska damer har letats sig in på sidan, men det kanske ska vara så.

Vart vart!?;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 minutes ago hs_merkel sa:

Vart vart!?;)

När jag loggar in på datorn, har inte sett damerna när jag  är inne via luren. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

11 hours ago HuggyBear sa:

Om de vore så ändå? ;) Är då ingen "vana" jag känner igen... Undrar om kkjon å faxe letar ryssflickor emellanåt då för den reklamen ha då jag missat... :ph34r:

 jag är känd som en gnällspik så från mig var det rent gnäll :D

  • Haha 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

De senaste inläggen i min dagbok har försvunnit, bla. ett inlägg från igår där jag berättade om en jakt och laddade upp bilder. Vad har hänt?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jag skulle in och läsa i en tråd som jag skrivit i, men kommer inte in där. Får felmeddelande om att det krävs minst 50 inlägg. Lite märkligt, för jag har ju redan skrivit en massa i tråden? Och jag har ju gjort fler än 50 inlägg redan...IMG_0899.thumb.PNG.6f1417612677a4120681d109dc3c6ec6.PNG

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

4 minutes ago Sparven sa:

Jag skulle in och läsa i en tråd som jag skrivit i, men kommer inte in där. Får felmeddelande om att det krävs minst 50 inlägg. Lite märkligt, för jag har ju redan skrivit en massa i tråden? Och jag har ju gjort fler än 50 inlägg redan...IMG_0899.thumb.PNG.6f1417612677a4120681d109dc3c6ec6.PNG

Provat att logga ut, rensa web-cachen i datorn och sen logga in i igen?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag tycker att det är väldigt irriterande att det står %d min i stället för klockslag när inlägget komenterades:(.

 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

När jag besöker Jaktsidan på mobilen  så är det först en "helsida" med annonser, sen kommer en hel skärm med senaste inlägg, sen kommer senaste ämnen TVÅ gånger, sen bilder, födelsedagar följt av annonser staplade på varandra, sen senaste bilder igen från galleriet. Först därefter får jag tillgång till själva forumet. 

Är det är tänkt att det ska se ut så?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

15 minutes ago Tuffhund sa:

När jag besöker Jaktsidan på mobilen  så är det först en "helsida" med annonser, sen kommer en hel skärm med senaste inlägg, sen kommer senaste ämnen TVÅ gånger, sen bilder, födelsedagar följt av annonser staplade på varandra, sen senaste bilder igen från galleriet. Först därefter får jag tillgång till själva forumet. 

Är det är tänkt att det ska se ut så?

Jag har med det bekymret emellanåt, uppstod efter att de fixade centreringen vid förra uppdateringen. Något som hänt med CSSn för mobilversionen skulle jag tro. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Senaste ämnen visas två gånger även på datorn. Dessutom lyckades dom få dom rutorna på vänster sida efter att dom försökte laga centreringsbuggen. Dom var på höger sida tidigare. Ser väldigt märkligt ut när  man scrollar ner en bit.

Besöker inte admins och sidans ägare forumet? Man tycker att det här borde dom se själva.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...