Greifelter 120 Posted March 8, 2017 Author Share Posted March 8, 2017 55 minutes ago culot sa: Vaddå ska du fixa en unge innan september ?? / P Det var kanske otydligt. Vi fick vårt tredje barn i slutet på sommaren. All ledig tid har lagts på jakt men innan september när det jaktliga behovet av spridarpatroner infinner sig hoppas jag kunnat få laddat och provskjutit. 1 Quote Link to post Share on other sites
Jr_Moberg 135 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Grattis till barnet. Det tar sin tid med familj men det är härligt med små kloner. Mina två är 6 & 7 år och nu börjar det bli tid över till hobbys igen, och barnen hänger gärna med på duvjakt om vädret är fint. Quote Link to post Share on other sites
knappåsarn 29 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 grattis till nummer 3, nu är det bara nr 4 & 5 kvar på att göra listan... Quote Link to post Share on other sites
Greifelter 120 Posted March 8, 2017 Author Share Posted March 8, 2017 8 minutes ago knappåsarn sa: grattis till nummer 3, nu är det bara nr 4 & 5 kvar på att göra listan... Tack! Jag väntar nog ett tag... Du måste ju få en chans att komma ikapp:) Quote Link to post Share on other sites
culot 2,270 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 3 hours ago Greifelter sa: Det var kanske otydligt. Vi fick vårt tredje barn i slutet på sommaren. All ledig tid har lagts på jakt men innan september när det jaktliga behovet av spridarpatroner infinner sig hoppas jag kunnat få laddat och provskjutit. Jag bara körde lite med dig /P Quote Link to post Share on other sites
culot 2,270 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Nu får vi hoppas Hippen pillat dit denna roliga tråd där det den hör hemma 😊 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts