Hoppa till innehåll

Arean Jakten


ozzy

Recommended Posts

  • 1 month later...

Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka.

Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske?

Bengt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ...

Vad kostar ett sådant äventyr då?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ...

Vad kostar ett sådant äventyr då?

Ta kontakt med mig ska du få alla uppgifter och priser
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ...

Vad kostar ett sådant äventyr då?

Har inte suget blivit starkt nog ännu ?Kontakta mig om du är intresserad. Referenser finns om du vill ha det.
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Antilopjakt i Sydafrika inkl 4 vilt, flyg tillkommer 16700 Sek. Intresserad så åker vi juni-juli 2007

Vilka vilt? Vilket område? Du kan PMa mig detaljerna om du vill.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka.

Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske?

Bengt

Ta kontakt med Restuta.com om du är intreserad av jakt i sydafrika

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 7 years later...

Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ?

 

 

post-10839-0-30213600-1433966196_thumb.j

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ?

ÄSO 2014_620px.jpg

En kvalificerad gissning är att varje färg motsvarar ett ÄSO. Vita områden är troligen licens el oreggade områden. Ser ut som en webGIS karta..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...