Hoppa till innehåll

Nummerlappar till passen


Guest Torsten

Recommended Posts

I säkerhetens namn tänkte jag vara duktig och märka ut ett antal pass med vädertåliga nummerlappar. Speciellt viktigt när man har gäster som inte kan marken.

Vet någon var man kan köpa nummerlappar i plast eller kanske plåt. Gärna röda och i serie 1 till 100 räcker bra. Jag vet att Norma hade sådana en gång i tiden.

Alla svar är bra utom idén att måla själv....

???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

du kan ju alltid köpa husnummer från clas olsson... http://www.clasohlson.se/Product/Category.aspx?id=251120

kanske e fel färg, men att spraya dom med nån lysande färg är ju inte så jobbigt...

Hmmm.... kanske kan bli lite dyrt om du har många pass...

Snitsla ut till passen, finns ju diverse snitslar och välja på, i vårt lag snitslar vi med gul/svart snitslar me älgar på ;D, hängandes lodrätt i grenar på väg ut till pass och när man är framme så är snitseln slagen 2 varv vågrätt runt ett träd eller ditsatt pinne.. passnummer finns på kartan...

mvh johan

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej kolla den här länken

http://www.hdf-gyttorp.se/admin/files/hdf%...jakt%202004.pdf

och på sidan 66 hittar du en pryl som heter Huntingen passvisning min farbrors jaktlag använder denna och han tycker den är perfekt då dom har gäst jägare dådå den är ju lite dyr tycker jag men det kan ju inte vara så svårt att göra en sådan själv i playvod eller i vit plexi och rita i med en tushpenna bara  ;):D

Likadant till passen så har dom vit plexi 15*15cm  med svarta självhäftande sifror på som dom sedan har klarlackat för hållbarhetens skull

Mvh Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...