Hoppa till innehåll

Bergsjakt...


hobbe

Recommended Posts

A är den person som jag vet som aldrig säger nej till jakt, "tyvärr"  så har han lite för bra ekonomi för att en annan skall kunna hänga med på allt han hittar på...:angry:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag förstår ^_^

 

Dagestan Tur ligger långt upp på önskelistan, häftig miljö och ett vilt som är en värdig motståndare! 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det där är en jakt som jag gärna skulle kunna tänka mig att åka på,har vart i Franska alperna på gems tidigare..Men ej på dom där höjderna...Suget efter jakt på NZ är även det mycket stort..  Åker ju imorgon på en helt annan jakt nere i Namibia..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 hours ago stefan sa:

Det där är en jakt som jag gärna skulle kunna tänka mig att åka på,har vart i Franska alperna på gems tidigare..Men ej på dom där höjderna...Suget efter jakt på NZ är även det mycket stort..  Åker ju imorgon på en helt annan jakt nere i Namibia..

Jo det är en speciell jakt, var i Österrike efter gems för ett gäng år sedan och det var rätt utmanande också men inte lika högt upp! 

Skitjakt i Namibia!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 hours ago hobbe sa:

A är den person som jag vet som aldrig säger nej till jakt, "tyvärr"  så har han lite för bra ekonomi för att en annan skall kunna hänga med på allt han hittar på...:angry:

Sälj en limpa!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bergsjakt på ibex ligger väldigt högt på min bucket list kan jag säga. Spanien känns intressant men Iran eller däromkring hade varit det optimala :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

8 hours ago exabit sa:

Bergsjakt på ibex ligger väldigt högt på min bucket list kan jag säga. Spanien känns intressant men Iran eller däromkring hade varit det optimala :)

Finns bara ett land för Asian Ibex, Kirgizistan! 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...