Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

• Similar Content

• seved
      By seved
      Nu har denna äntligen fått en slida, som är gjord i shaftläder.  Stålet är 3mm 15N20. Hela:223 mm blad:105 mm. Bredd:30mm skaft i G10. 

• seved
      By seved
      Jag fick färdigt 3 st Blackwidovs häromdan, gjorda i 6,4 mm tjockt 5160 stål hela 220 mm ,  blad 110 mm och  31 mm  breda.  Skaft i canvas micarta.

• seved
      By seved
      Äntligen är min Edc  klar.  Ska bli kul 😊. Jag är 

• Dahla
      By Dahla
      Licensansökan är inskickad för några dagar sedan och planerna i stort är bestämda och nästan skrivna i sten.

Grunden till bygget lades av andra och jag kan bara tacka ödmjukast för att deras ork och drivkraft inte nådde ända fram.

En vapensmed (eller tre faktiskt) som enligt andra här kända vapensmeder ska vara duktig har satts in i projektet och visat stor entusiasm för det tänkta resultatet.

90% av delarna till projektet finns liggandes på hylla och resterande smådelar ska inhandlas när måtten är mätta.

Målet är att ha provskjutit projektet innan nästa jaktårs början tar vid. Största utmaningen med det är väl att man inte på förhand vet hur lång handläggningstid myndigheten tar i anspråk gällande licensansökan.

• seved
      By seved
      Vad tycker ni om denna den är rätt grovslipad för jag tänkte blästra den.  Men jag får nog ta upp den till 220 korn iaf. 
      Den ingår i en serie jag kallar Back up. Det finns även två kortare varianter.  Stålet är Aeb-l.  Denna blir nog som sagt ett fall för Martin

https://www.AUTOdoc.SE
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...