Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

• Similar Content

• Pimmen
      By Pimmen
      God fortsättning, jag undrar hur det ser ut med ration av folk som gång på gång lyckas locka och vaka framgångsrikt på räv med hagel? 
      Det är en kompis yngre syskon som har en liten gård där räven är framme och tar både höns och änder.
      På vår/sommar bedriver dom även liten verksamhet och odlar och säljer frukt och grönt så framöver vill dom även ha hjälp med ren skyddsjakt. 
      Fälla är inte aktuellt då det är lite att åka så kommer inte kunna titta till tillräckligt ofta, har bara hagel för tillfället då jag helt enkelt inte bestämt mig för vilket kulvapen jag ska ha. 

Lyckas ni locka räven inom hagelhåll om ni sitter i koja/gömsle? 
    • Jakob Levenkrans
      By Jakob Levenkrans
      Tjena, det är som så att jag införskaffat mig en Tjäder lockpipa av märket Hubertus men jag tvivlar på att den fungerar. Det enda ljud man kan få ur den är ett slags "väs" ljud.
      Jag har hittat liknande trådar men de flesta är 10 år gamla utan någon vettig slutsats. Jag vänder mig därför hit ifall någon här kanske har någon erfarenhet eller tankar? //Jakob 
    • Kevin från finland
      By Kevin från finland
      Jag är en ny jägare som inte vet ngt om kalljakt (lockjakt). Jag vill ha lite tips tack!
    • vildmark
      By vildmark
      Har det tittat fram några rävvalpar på era marker? Hemma vid tornet verkar det tämligen dött.. bara två vuxna rävar som besöker åteln.. Som väl är har jag flera åtlar...

• Hildingsson101
      By Hildingsson101
      Hej nu vill jag ha lite hjälp med att välja hund. Jag har rätt höga krav på min hund så därför vill jag ta hjälp. Jag bor i norr med stora marker mycket rådjur räv hare och älg och jag vill att min hund ska jaga så mycket olika som möjligt, jag vill ha bra lydnad och kontakt under jakten och hemma, jag vill ha drev tider på minst 30 min upp till 1 timme och det ska vara lite sök på den. Vilken ras ska man välja?
      tacksam för seriösa svar
https://www.AUTOdoc.SE
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...