Hoppa till innehåll

Att bry sig om sina medforister..


Dansken

Recommended Posts

Hear hear...
Vad jag vet känner jag ingen på detta forum IRL, men antagligen så känner jag ett gäng fast jag inte vet om det. :)

Jo förresten, både Dansken och PMT har jag talat med på telefon. Trevliga prickar båda två fast de kan gnabbas lite med varandra på forat. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kanske inte träffat så många på detta forum men många är nog ävenreggade på grannkanalen. Därigenom har jag träffat en del.  Så det finns ju chans att jag teäffat flera härifrån utan att veta det.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så sant som det är sagt Svend!:thumbsup: Själv har jag träffat några av er som häckar här o på grannforat. Faxe, Kenneth, Qvarnhill på Arlanda -15 samt en del från som var med från forumets begynnelse. Norrbottningarna har haft en träff i Luleå på Östens Pärla där var bl. a jag, Nils, Seger, Baretta, dptarpper, m. fl. o det var en riktigt trevlig kväll med mat o dryck. Tyvärr skulle jag hem till Kalix så det blev bara lättöl för min del.:)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tack Svend! väldigt trevligt och träffande skrivet.

hoppas du har haft en bra dag oxå och även alla andra medforister man ännu inte lärt känna!

/ Anders

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Huvudet på spiken Dansken.

Du är själv en av dom klarast lysande skribenterna på forumet. Alltid lika kul att prata bort en stund med dig.

Kan bli oftare nu när dottern byter till Kumla kommun från Örebro.

Dom medlemmar på detta forum och grannforat som jag träffat har alla varit väldigt trevliga.

Tycker också att jag blivit väl bemöt i det skrivna ordet med något enstaka undantag. Men vafan man får inte vara lättkränkt när det gäller det skrivna ordet som ofta verkar det hårdare än vad skribenten menat.

Och när man varit borta ett tag på grund av andra prioriteringar så känner man igen sig när man är tillbaka

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:rolleyes::D:wub::D

 

har ju träffat en av mina kompisar här på grannforat som alltid lyssnar, kommer med bra råd och är löjligt snäll och tosig att ha att göra med.

Dansken!

och IOM att man träffat Dansken så får man plötsligt träffa en massa andra tokiga och trevliga människor.

Har även haft förmånen att få en "snabbis" med Wizard på en ful parkering i hällande regn :lol:

Quote

 

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I bland - min käre danske trätobroder - får du till det så man blir snudd på lite tårögd. Som man brukar säga - Stora visdomar bor i gamla gubbar.

Våren bryter fram och det ser ut som om värmen och ljuset så sakteliga är på väg tillbaka.  Anyone in Malmö/Lund that would fancy a pint someday?

/T

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago pmt sa:

I bland - min käre danske trätobroder - får du till det så man blir snudd på lite tårögd. Som man brukar säga - Stora visdomar bor i gamla gubbar.

Våren bryter fram och det ser ut som om värmen och ljuset så sakteliga är på väg tillbaka.  Anyone in Malmö/Lund that would fancy a pint someday?

/T

Det låter trevligt! Men jag hade nog knappt vågat öppna matluckan i ditt sällskap ;)

/M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inte för att sabba ämnet men Matador är en fantastiskt underhållande serie. Såg den när jag var yngre och känner plötsligt att det nog är dags att se om den igen ^_^

/M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man känner/känner till  fler personer än man tror på dessa forum, och det var likadant när jag var mkt frekvent på båtforum

Fast där barkade det åt helsike och vart riktigt otrevligt, så med facit i hand är vapenägare bra mkt vänligare än Båtägare.

Sen finns det tyvärr XXX antal skvallertanter/goltuppar  inte här men på grannforat , och därför har jag beslutat att inte

Nämna den klubb jag skjuter på vid namn , och det efter blivit utskälld av orföranden som fått nåt  2-3:e hands uppgift

av nåt jag skrivit som inte passade herrn ifråga. Men som Dansken säger så får man ett ett i dominans trevligt " kontaktnät "

och det finns alltid Pilsner även här i sthlm :wub:

/ P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 hours ago Dansken sa:

Det märks att även du börjar åldras min käre vän. Ibland är du numera snudd på trevlig ;)

Det är åldern......

/T

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är klar på pint i närområdet, hade varit kul att få ansikte på lite fler..:)

Inte så troligt att jag säger nåt jättedumt om hagelbössor, och dessutom har jag en riktig jakthund.. :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...