Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

Sign in to follow this  
Urban

Löpträning

Recommended Posts

Lars

Cykel är skonsamt för oss som blivit några år ;) Köpte själv en ny mtb nyss, galet vilken skillnad mot min 90talar! Trodde inte det skulle skilja så mycket men insåg varför jag hade jobbigt att hänga med när det blir knöliga stigar.

Urban

Upplevde också en enorm skillnad.

hade en odämpad 26 tum med lx komponenter och bytte upp mig till en 29tums hardtail med xt..... sån som får en att inse att 90talet inte bara var ”några år bort” som jag gärna vill se på det😎

vildmark

cykling går fint... cyklat 102 mil på 2 månader nu.. Ska cykla vätternrundan inom kort.. Därefter blir det Vansbro simmet och efter det kör löpträningen igång tänkte jag.. Kan hända att jag cyklar vasan i år.. vi får väl se... 

• Like 1

Urban

Då kanske vi ses i Motala! Inte för att jag ska cykla, men jag jobbar där under veckorna😀

PAS

Blev lite glad i kväll trotts allt.

Screenshot_20190804-213411.thumb.png.02ba48984095797c06df0927c38bfdb1.png

Om det var cesium i kantarellerna lr arsenik, vete 17:on. Fast kanske mest troligt +16 å i princip vindstilla med sommarregn, så lyckades jag komma ner under 5min i kmtid på milen, mao under egen ålder, va längesen sist.  Det blev på en runda, med förstahalvan bestående av blöt grusväg å hemåt således blöt asfalt.

Screenshot_20190804-213544.thumb.png.96317ac41d3f75836bbd4ce0ff4d8a68.png

Gillar att springa i regn / strax efter en skur, då det känns som det finns tillräckligt med syre i varje andetag. /P

• Like 1

vildmark

anmäld till Lidingöloppet 30 nu... så dags att träna löpning för min del.. Genomförde Vansbrosimmet också.. ..men det tog tid.. 3km är rätt så långt att simma... 

• Like 2

vildmark

Nästa söndag är det dags för Vasaloppet öppet spår 90km... Det skall bli avslutet på min klassiker... Snötillgången har varit usel så det har blivit skierg på gymmet och ett gäng pass inomhus på konstsnö... Enligt min coach stakar jag som en 8h åkare men diagonalar bara som en 12h åkare... Jag är glad bara jag tar mig i mål....

• Like 1