wichawd 4 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Om 1,5 veckor kommer nya valpen och då är det äntligen dags att börja träna och vandra i skogen. Jag har hittills i år samlat på mig apport-/spårvilt i form av gåsvingar och vildsvinsklövar för träningen, men har inte haft möjlighet till någon vårbocksjakt och därmed inte kunnat få tag på rådjursklövar. Vi kommer spendera stora delar av sommaren på västkusten med valpen och jag skulle därför vara mycket tacksam om det finns någon i regionen som skulle kunna tänkas sälja några klövar för att få upp intresset på annat än bara fåglar och vildsvin (det är en Wachtelhund vi pratar om). Kan även tänka mig lite byteshandel om något av ovan skulle vara av intresse. Alla tips uppskattas! Quote Link to post Share on other sites
nagelhoff 7 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 jag har rå-klöv hemma som du kan få, finns i Göteborg Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts