Hoppa till innehåll

Anonyma hagelpatronskleptomaner och deras vänner


Christian N

Recommended Posts

1 hour ago killer_mouse sa:

klenis :P:ph34r:

 

rätt ointressant innehåll iom att det är modernt och/eller vanligt förekommande men åker i en ny näve varje gång som bilen städas eller jag hjälper nån med bli av med gammal ammo eller liknade 

:D:D:D:D 

Exakt detta snackade .. tror det var Wallemannen eller Micke Grankvist/WT och jag om.. Innan man började komma upp i rätt rejäla bagar med fågel så tyckte man att de här laddningarna var rätt coola.. jag hade nog tyckt det var solklart att skjuta så tungt för säg 10 år sen.. Nu vet jag bättre och jag kan bara undra hur mycket pengar Walleman förlorade när han tvingades sjukskriva sig från jobbet efter att ha skjutit sönder sin axel med 36 grammare? Då var det inte någon extremdag utan fritt ur minnet så plus 100 fågel.. 

Men.. det ska jag ärligt säga att ska jag stå och höjdskjuta 50 trut på lilltippen som inte låter sig luras av mina vackra bulvaner osv så är Saga Heavy riktigt heta och bra!

Sen.. med tanke på tråden.. finns inte att jag ful-lånar bulkplugg för jakt. Däremot är det inte helt otänkbart att jag "lånar" någon enstaka puppa om jag hittar ngt lite unikt :whistling:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago killer_mouse sa:

you wish

Nä, den lådan har stått längst fram i skåpet i åratal..... Vet inte om pilarna är så dåliga - de luktar apa när man skjuter dem däremot.

T

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

19 minutes ago pmt sa:

Nä, den lådan har stått längst fram i skåpet i åratal..... Vet inte om pilarna är så dåliga - de luktar apa när man skjuter dem däremot.

T

bara för att rätt kleptoman inte varit i skåpet än

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago pmt sa:

Nä, den lådan har stått längst fram i skåpet i åratal..... Vet inte om pilarna är så dåliga - de luktar apa när man skjuter dem däremot.

T

Jag slaktade 200 klubb24 och använde hagel och förladdning till  dummys för IPSC skyttar 

tändhatten var 615 el dylik  och krutet C7SV  vilket är finfina grejer egentligen , så jag fattar inte varför Gyttorp inte får snurr på dom ...  Jag laddade 24g bly med det krutet  till min 16 och det gick galant... 

/P

 

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...