Hoppa till innehåll

Ser fram emot ......


PAS

Recommended Posts

Hittar ingen tråd om nå liknande. Finns det nått snarlikt ber jag om ursäkt å någon moderator kanske kan flytta rätt eller ….

Nu har vi ju Bocka- premiären i morgon som många av oss uppskattar, och en ny säsong framför oss att berika oss med. Men det kan ju finnas annat i livet åxå att längta till.

Nått man ser fram emot: en sammankomst, prästen kommer tebax med siburatorn, ny utmaning, äntligen bli av med det där dj***a gipset sen kräftskivan förra året, att svärmor åker, ett besök, en resa till Machu Picchu / Angkor Vat eller rent av Säffle  eller vad ni vill. Högt eller lågt, stort eller litet.

Själv ser jag mycket fram emot att i helgen med sonen (hans bucket list) bege mig till Falun å se Sabaton.

/P

Nå! Hur vart de då?

De vart bara 'så Dj**** bra.

Nä,nä.  Det vart bara så 'ÜBER DJ**** BRA.

Tycker ju vi då. Aningen subjektivt då kanske men tror nog de flesta som var där håller med.

Bifoga en halvdan bild bara för att.

 /P 

Dagens.JPG

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkomna till Dalarna :)

Bra tråd! 

Själv ser jag fram emot rätt mycket som kommer, men inom den närmaste tiden blir det den 2/9, då brorsans dotter ska döpas (får tröäfa många släktingar igen) och mina 7 veckors semester fr.o.m v.41 :D . Känns bra att starta med älgjakten ;) 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

39 minutes ago Ryberget sa:

Välkomna till Dalarna :)

Bra tråd! 

Själv ser jag fram emot rätt mycket som kommer, men inom den närmaste tiden blir det den 2/9, då brorsans dotter ska döpas (får tröäfa många släktingar igen) och mina 7 veckors semester fr.o.m v.41 :D . Känns bra att starta med älgjakten ;) 

Har du tagit semester för älgjakten?

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

4 hours ago strävhår sa:

Har du tagit semester för älgjakten?

Typ. Vi har kompensationsdagar för att vi jobbar röda dagar (Lagerjobb, går under Partihandelsavtalet) så jag la dem den veckan. 

v.41 - K.dagar

v.42-45 - Semester

v.46-47 - komptimmar

 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ser fram emot att dottern kommer hem från sin nästan årslånga vistelse i Kanada. Och hon har inte ens åkt än...

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ser fram emot morgondagen, då jag ska få jaga med lillebrorsan för första gången denna säsong :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

38 minutes ago Christian N sa:

Nu är det söndag, cirkusen är över, lite bakis men väldigt för mycket lite så. Det verkar som alla gäster är nöjda och då är vi/jag det med.

Någon får nytt efternamn men inte jag. C

IMG_6190.JPG

IMG_6210.JPG

IMG_6211.JPG

Stort grattis!!!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack, som en av talarna formulerade saken, du har dragit toppvinsten, inte bara en gång utan två. 

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

8 hours ago Christian N sa:

Nu är det söndag, cirkusen är över, lite bakis men väldigt för mycket lite så. Det verkar som alla gäster är nöjda och då är vi/jag det med.

Någon får nytt efternamn men inte jag. C

 

Jättegrattis!!! 

Hoppas det var en bra fest... inte tillräckligt uppenbarligen då du har inadekvat yrsel dagen efter :huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
På 2017-08-20 at 16:28 Christian N sa:

Tack, som en av talarna formulerade saken, du har dragit toppvinsten, inte bara en gång utan två. 

Andra äktenskapet? ;)

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

8 hours ago MagnusN sa:

Andra äktenskapet? ;)

Tack alla, nej inte vad jag vet, jag tror att den talaren avsåg junior eller att jag i första hand lyckades med att landa en landslagshjältinna. C 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2017-08-20 at 16:28 Christian N sa:

Tack, som en av talarna formulerade saken, du har dragit toppvinsten, inte bara en gång utan två. 

Missat denna tråden, funderat på hur man ska gratulera någon som inte har dagbok :lol:

Stort och hjärtligt grattis Christian, all lycka och välgång framåt! Jag är övertygad om att du är/kommer att vara en make och pappa som ställer upp i alla väder. :thumbsup:

  • Thanks 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis till gifteriet! :D

Själv ser jag fram emot att få packa bilen å flytta upp till vallen nästa fredag för 8 dagars älgjakt...:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hur långt bort ligger vallen? Med tanke på din bostadsort trodde jag era fäbodar låg ung lika nära som de gör i Delsbo. 

Packa rätt och njut av vistelsen. 

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 minutes ago OlersPer sa:

Hur långt bort ligger vallen? Med tanke på din bostadsort trodde jag era fäbodar låg ung lika nära som de gör i Delsbo. 

Packa rätt och njut av vistelsen. 

Mvh

Ha väl ungefär 2mil till jaktstugan så det är inte så långt. Har en checklist som prickas av å den brukar betyda att jag ha allt som behövs med mig. Å njuter av dagarna i stugan gör jag för fulla muggar :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...