Hoppa till innehåll

Apportör sökes sön 17e sep


alle

Recommended Posts

Sent ute men testar en blänkare å jaktledarens vägnar här. Är ett litet gäng som skall jaga änder nu sön kväll och mer rutinerad apportör än mitt wachtelskrälle skulle vara fint att ha med. 

Marken ligger längs e4an 5min söder om Jönköping. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

4 minutes ago alle sa:

Sent ute men testar en blänkare å jaktledarens vägnar här. Är ett litet gäng som skall jaga änder nu sön kväll och mer rutinerad apportör än mitt wachtelskrälle skulle vara fint att ha med. 

Marken ligger längs e4an 5min söder om Jönköping. 

Liiiite långt:wink:.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

12 minutes ago faxe sa:

Liiiite långt:wink:.

 

Äsch! De e bar å åk! som gentjänst kan jag komma upp med en klövviltshund med alfabetets alla bokstavskombinationer  i höst, såna har ni säkert ingen brist på ändå :P:ph34r:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 minutes ago alle sa:

Äsch! De e bar å åk! som gentjänst kan jag komma upp med en klövviltshund med alfabetets alla bokstavskombinationer  i höst, såna har ni säkert ingen brist på ändå :P:ph34r:

Du kan säkert köpa en billigt av mig, efter halva sesången. Om inte Mocca skärper sig så ryker hon. Obs ;det är en Urban hund!

IMG_0389.thumb.JPG.c3a86d88e1a408430bc41319604bdf81.JPG118.thumb.JPG.35fcec40d699c2ecfcb5bfebffb64cfd.JPG

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte denna gång, min Vorsteh skulle behöva lite mer apportering , om det blir mer gånger framöver så får du gärna höra av dig.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...