Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Jens

Vildsvinsvak, Rådjursjakt

Recommended Posts

Jens

Jag är en 36-årig Norrländsk kille bosatt i Sthlm som är jätteintresserad av att komma ut på jakt efter att nyligen tagit jägarexamen. Har jagat i Norrland 1v på min första älgjakt i år & det var bland det roligaste jag varit med om. Annars är jag helt grön, förutom alla timmar på skjutbanan & timmar framför tvn & kollat på jaktfilmer för att lära mig så mkt jag kan innan jag får tillfälle att jaga mer praktiskt.  Jag brinner för  allt filuftsliv.
Väldigt flexibel på alla sätt & vis. Jobbar även som kock & matlganing ligger mig därför oxå varmt om hjärtat. 

Hjälper gärna till med viltvård eller predatorjakt om det behövs. Har egen apporterande fågelhund (labrador)

Urban
16 minutes ago Jens sa:

Jag är en 36-årig Norrländsk kille bosatt i Sthlm som är jätteintresserad av att komma ut på jakt efter att nyligen tagit jägarexamen. Har jagat i Norrland 1v på min första älgjakt i år & det var bland det roligaste jag varit med om. Annars är jag helt grön, förutom alla timmar på skjutbanan & timmar framför tvn & kollat på jaktfilmer för att lära mig så mkt jag kan innan jag får tillfälle att jaga mer praktiskt.  Jag brinner för  allt filuftsliv.
Väldigt flexibel på alla sätt & vis. Jobbar även som kock & matlganing ligger mig därför oxå varmt om hjärtat. 

Hjälper gärna till med viltvård eller predatorjakt om det behövs. Har egen apporterande fågelhund (labrador)

Jag byter gärna några dagars riktig älgjakt mot diverse rådjurs och grisjakt om du är intresserad. Jagar ca 6mil S Stockholm.

Jens

Ska kolla med mina farbröder om det är ok. Vore väldigt trevligt. Vi jagar uppe i Luleå trakterna. ca 7mil norröver. Ska upp & jaga 7okt i 3dar om du vill har du boende i min stuga (jag har 2st)

Urban

Kan absolut vara av intresse....! Skicka om med kontaktuppgifter så här jag av mig!

Jens

Min mail är jensdrugge@gmail.com

mobil: 0761294088

Lämna dina uppgifter så hör jag av mig när jag pratat med gubbarna.

• Like 1