Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

Urban

Skyddsväst!?

Recommended Posts

hobbe

Urban: du SKALL köra med tuskproof eller mikut!! Priset är ungefär detsamma.

Bägge har 8 -10 veckors leveranstid just nu... 

Skogsmarken som jag beställt mikut av ( behöver fler västar..) skrev att lev tiden var ca 3 veckor, inne på vecka 8 på måndag och enligt F på skogsmarken så är mina västar skickade...

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
faxe

Framför allt så beställ ingen från Mithril, det är en dryg jävel som har  det och de pendlar på konkursens brant enligt många källor, samt att de är nog allt för varma för Dacke!

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
strävhår
18 minutes ago faxe sa:

Framför allt så beställ ingen från Mithril, det är en dryg jävel som har  det och de pendlar på konkursens brant enligt många källor, samt att de är nog allt för varma för Dacke!

Köpte av han förra året, inte en helt smooth affär. Men han har mist sin lille son under hösten, inte avundsjuk. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
faxe
14 minutes ago strävhår sa:

Köpte av han förra året, inte en helt smooth affär. Men han har mist sin lille son under hösten, inte avundsjuk. 

Det låter inte bra, men det har tydligen varit massor av lögner ifrån honom. Och det är inte ok, samt att folk inte har fått pengarna tillbaka.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
strävhår
3 minutes ago faxe sa:

Det låter inte bra, men det har tydligen varit massor av lögner ifrån honom. Och det är inte ok, samt att folk inte har fått pengarna tillbaka.

Som före alltså, men jag har bara svårt att tycka lika illa honom nu. Men ingen man ska göra affär med.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
faxe
8 minutes ago strävhår sa:

Som före alltså, men jag har bara svårt att tycka lika illa honom nu. Men ingen man ska göra affär med.

Dom gånger jag varit inne i hans monter på olika mässor så har han inte visat upp sin bästa sida! Så jag kommer aldrig att äga en Mithril väst, hur jävla bra de än är! Annars så är jag mycket öppen för olika förslag:yes:.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
hobbe
1 hour ago faxe sa:

Bolaget har kursat...  Men varumärket är sålt, JR har haft en del personliga problem som belastat bolaget men vad jag förstår så är han inte längre involverad i mithril. 

Västarna är kopior på mikut/tuskproof,  dom jag vet som har dom västarna är framförallt missnöjda med att färgen på västarna har bleknat, och det snabbt..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
mlw

Bra med väst , Såg nu när jag tvätta västen efter jakt i söndags ett hål vid bringan med, 

Hon blev biten bak men inte så farligt , Var grinigaste grisarna denna säsong har väl börjat tröttna på ossIMG_3085.thumb.JPG.372e4d50e63bd58e12bd0f2d7f664e34.JPGIMG_3078.thumb.JPG.a0762c389aa511ab4ef2aac725895413.JPGIMG_3075.thumb.JPG.1e6c83f78d3bd7319d2a3a215bce6da4.JPG

• Sad 2

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
hobbe

Väst är bra... 

DSC_0183-01.jpeg.a89ae1fdcf5cd4494605d4aeb4f98e2d.jpeg

DSC_0182-01.jpeg.402413675565fe97acfbaf41fba6f9e1.jpeg

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
wichawd

Passar på att ställa en fråga i denna tråden.

Som många nämner så ligger ju intresset för bra västar oftast hos Mikut, Tuskproof och Boetts.

Men har någon tittat på Hyltes nya väst?

Förstår inte hur de skulle kunna ha producerat en vettig väst för det priset...

https://www.hylte-lantman.com/jakt/hundpejl-gps/tillbehor/genzo-skyddsvast-for-hund

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
faxe

Alla västar har tydligen tagits fram i samarbete med Sveriges bästa hundförare. Denna har jag inte provat, men då tillhör jag ju inte de bästa:D.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
mats_bengt

Har inte provat denna och man kan ju aldrig få samma passform som en skräddarsydd väst. Körde Dogtech förra säsongen på min blandras och den var ok men inte mer. Men passformen hade en del att önska och skyddet vid halsen var dåligt. har beställt en Tuskproof till honom nu samma som nog räddat livet på min Jämte några gånger.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.