Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE
https://www.AUTOdoc.SE

Sign in to follow this  
MarkusR

Cred till Hylte lantmän

Recommended Posts

Dansken

Så ska det låta :)

qvarnhill
46 minutes ago MarkusR sa:

Jag beställde en knivslip, worksharp Ken onion. När jag packade upp den var den tydligt använd, gott och väl provkörd. 

Jag surnade såklart och skrev ett mail till Hylte. Det dröjde inte en timme så ringde en trevlig man med sund inställning. Han sa att oavsett vad jag säger så blir det bara ursäkter, det här är inte ok. Vill du ha en ny skickar jag en retursedel, annars kan vi kompensera på annat sätt.

För min del är det mest krångligt att skicka tillbaka. Vi kom överens och i posten kom snart nya slitdelar inklusive extra slipband + en hörsnäcka med mick till jaktradion. 

Grymt bra service och bemötande, nu har jag slipat upp knivarna i köket :thumbsup:

Det är så lätt att bara hänga ut episoder där servicen brister, det är skönt med lite positivt ibland B)

Frånsett att jag misstänker att du är mer än nöjd med kundbemötandet, kan vara si och så med det nu för tiden, är du nöjd med slipen? Kollade Hylltes sida igår och kände att "en sådan borde jag ha..."

MarkusR
5 minutes ago qvarnhill sa:

Frånsett att jag misstänker att du är mer än nöjd med kundbemötandet, kan vara si och så med det nu för tiden, är du nöjd med slipen? Kollade Hylltes sida igår och kände att "en sådan borde jag ha..."

Den känns inte gedigen som en kirunaslip, om jag säger så. Men det  verkar som att det går att få riktigt bra skärpa med jämn eggvinkel, jag måste bara bli kompis med den ordentligt. Lite plastiga anhåll men man ska nog inte förvänta mer för den pengen, det följer ju med ett helt knivset också. 

Hipshot

Sånt där är så kul, snacka om att Hylte ligger på fett plus efter en sån där upplevelse! Och den sitter dessutom i minnet länge.. De vinner så mycket på det och det är kaffepengar för dem.. Hedervärt och sånt som jag går igång på!

• Like 2

Ijahman

Har bara positiva erfarenheter av Hylte.

Har ett par gånger fått problem med saker man beställt där och dom har varit mer än bemötande varje gång.
Fantastisk service tycker jag.

inte konstigt att de har landets nöjdaste kunder...

• Like 2

Slommen

Jag köpte ett vapenskåp därifrån och frakt till dörren ingick. Fraktfirman krånglade naturligtvis men jag fick Hylte att ge dom en avhyvling och jag fick (utan att fråga efter det) materiell kompensation. Helst hade jag haft en inspelningen av utskällningen på band förstås men det är ändå fint att tänka på att den usla transportledaren fick vad hon förtjänar. 

Annars är det svårt att få fraktkunden att kräva ansvar hos transportören men Hylte tog faktiskt fajten.

Posten företagspaket och DSV har jag haft oväntat bra erfarenheter av, gör det dom ska för det mesta faktiskt. Schenker är väl det värsta, t o m sura på terminalen när man kommer dit för att göra deras jobb gratis åt dom.

• Like 2

qvarnhill
32 minutes ago Slommen sa:

Jag köpte ett vapenskåp därifrån och frakt till dörren ingick. Fraktfirman krånglade naturligtvis men jag fick Hylte att ge dom en avhyvling och jag fick (utan att fråga efter det) materiell kompensation. Helst hade jag haft en inspelningen av utskällningen på band förstås men det är ändå fint att tänka på att den usla transportledaren fick vad hon förtjänar. 

Annars är det svårt att få fraktkunden att kräva ansvar hos transportören men Hylte tog faktiskt fajten.

Posten företagspaket och DSV har jag haft oväntat bra erfarenheter av, gör det dom ska för det mesta faktiskt. Schenker är väl det värsta, t o m sura på terminalen när man kommer dit för att göra deras jobb gratis åt dom.

Japp, hade ledigt pröjsat några tior för att höra det också! :thumbsup: