February 26, 20188 yr Äntligen har jag kommit ingång med detta projekt. Jag köpte två Tomahawker från Crazy Crow som jag ska modda lite. Jag pratade med Scalphunter på Knifedogs så det skulle bli rätt.
February 27, 20188 yr Author Nej vanliga yxor finns det inte planer på att göra nu. Jag har ju ett projekt 5 års projekt verkar som ? . Det blir alldrig av att göra färdigt någon. Jag kallar dom ryggsäcks yxa. Jag har en skiss på den på hemsidan. Fast Tomahawker kommer jag nog att modda ibland. Seved Hjelm
March 7, 20188 yr Author 2 hours ago shamani sa: Det tar sig, sa pyromanen när det brann i håret.. ? ja precis ?
March 7, 20188 yr Author 9 minutes ago shamani sa: Ha! Något har uppdaterats! ?? Löööv it! ? Ha ha ja du ser ???????????? blev trött i armen ???????
March 7, 20188 yr 13 minutes ago seved sa: Ha ha ja du ser ???????????? blev trött i armen ??????? Hård träning... ?
March 10, 20188 yr Author Ha ha ja vem vet. Tyvär är det jobbar helg så det blir inte mycket gjort ?? Seved Hjelm