Hoppa till innehåll

Massor av grattis Mdef!!!


faxe

Recommended Posts

HAHA! Va roligt att du mdef å Lejon (min jämteblandis) ha samma födelsedag! :D STOOOORT Grattis till jägarinnan vars driftighet å kunnande jag verkligen imponeras av! :yes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 minutes ago mdef sa:

Vaaa, du skvallrade faxe!! :D Förstod det från en kommentar på min Instagram, så jag smet in hit efter ett alldeles för långt uppehåll. Huggy du får ge Lejon en klapp från mig.  

Stort tack! 40 år, inte mindre. Ägnade födelsedagshelgen åt att gadda mig (nej ingen 40-års kris, haha, utan en jag gått och ruvat på i 14 år), styckat en trafikälg, möblerat om för fest till kommande helg, gått beserk med vinkelslip (skull byta dörrhandtag... skruvarna satt fast, jag blev därmed pragmatisk.... :ph34r: ) fått surprisebesök med Champagne och tårta, blommor och massor av kramar. = GLAD mdef! 

Maken undrade vad jag ville ha i present: upplyste om att jag ville ha cykelboden ombyggd till kylrum och garaget omgjord till slakteri. Han funderade en stund... och sedan sade: "nä ... det får vänta tills nästa år... " Tyckte det lät hoppfullt jag, haha. :D :thumbsup: Som det var fick en ny kamera, (Min gamla D40 dog för några år sedan och jag har sörjt den....) så jag hoppas kunna fylla på i min dagbok med en del bilder av bättre kvalité sen. 

 

Inte ska du väl tro att faxe kan vara tyst när någon fyller jämt i bekantskapskretsen.:P

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gratulerar ^_^ Känner mig fortfarande som 25-år! Åtminstone de dagar jag låter bli att dricka för mycket sprit, kommer i säng i vettig tid och inte ränner halva nätterna i skogen, eller ger mig på fysiska aktiviteter jag borde gett faen i från första början. Efter de dagarna känner jag mig närmare 45:ish...

Lät som du haft en bra födelsedag!

/M

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det där lät kul, inte riktigt orienterad i tid här så jag hivar in ett jättegrattis jag med! Sen får du göra som du känner för det om du vill ha det i efterskott eller ej :blink::D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 minutes ago Dansken sa:

Vad har tant tatuerat? Justin Bieber på skinkan? :ph34r:

Eller en giraff i pannan... Med halsen ner längs näsbenet... :P

  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I vanliga fall så tycker jag det här med gaddning är förbannat onödigt, men detta kändes helt rätt. Hoppas att det blir bra:thumbsup:.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 hours ago mdef sa:

Tack, jag är nöjd. Maken är som du - men han sade inte pip på det sättet, han undrade bara hur det hade gått och om det blev bra och om jag var nöjd. Han vet hur länge det har legat som idé och önskan. 

 

M är en förståndig karl:yes:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
19 hours ago Ijahman sa:

Ja, grattis! Bästa dagen att fylla år på!

Bra månad att fylla år i! Även jag gör det på någon vecka drygt!:) Många marskatter på forumet!:lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...