Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

Franchi

Browning 325 eller GTI

Recommended Posts

Franchi

Provar att lägga ut en annons här också eftersom dessa bössor verkar inte finns i detta land. Har letat ett bra tag nu utan resultat. Det jag är ute efter är en 325 framförallt men en GTI (om det är rätt modell ) funkar också. Jag vill ha choker och ejektor samt att det är en kaliber 12 med pistolgrepp för en högerskytt. Det får ej heller vara en framstock av trapmodell. Piplängd på 71 cm är endast det jag letar efter. Finns det någon som har en 325 eller GTI som har denna spec så är jag mer än intresserad. Skulle det även vara en finare träbitar som sitter på är det ingen nackdel. 

Skriv ned vad ni har för mått på LOP & drop vid näsa & häl samt hur mycket den är skränkt. Skicka iväg ett PM med en bild så hör jag av mig om intressse finns. Skriv ned också vad ni vill ha för  ca pris så behöver vi inte ödsla någon onödig tid.

Ha de...

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
Franchi

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Franchi

Är det ingen på detta forum som kan lyckas skaka fram en 325 till en stackars norrlänning..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Ken1

Ligger en 325jakt på blocket.  Överprisad iofs men i nyskick. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Franchi

Har koll på den, precis som du säger, överpris samt att den inte passade mig riktigt. Sen så har jag aldrig fått några någorlunda bilder överhuvudtaget..

Ha de

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.