Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

Dansken

Registrering av hundar på jordbruksverket

Recommended Posts

Dansken

Jag fick brev i går från jordbruksverket i Söderhamn om dom hundar som står registrerade fortfarande var aktuella och ett påpekande hur viktigt det var att ha sina husdjur märkta och registrerade hos dom.

På baksidan stod några hundar- alla döda- den "färskaste" var Cindy som dog för ett par år sen. Echo var inte med. Jag undrar om jag ska orka bry mig om dom....

En annan kul grej: gå in och kolla uppgifterna dom spar om er på Ratzit: där står även hur många hundar som är skrivna på eran adress tillsammans med era betalningsanmärkningar... rena drömmen för Baltiska hembesökare.

På min adress står det Cattledog och en Cane Canario. Det är iofs en bra vakthund- jag har bara aldrig haft en sån. Dessutom skulle balten snart räkna ut att han inte är så vass längre om han skulle varit född 2003.

Mitt verkliga aktuella "hundinnehav" däremot står inget om....

Surprice- surprice.....

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
faxe

Hos mig är det bara 3 hundar reggade:ohmy:. Herr Balt kommer bli förvånad när det dyker upp 11 st till:D. Sen så blir jag tydligen 57 år om 167 dagar. Frugan har tydligen 4 st mobilnummer:ohmy:. Undrar vad hon sysslar med?:unsure:

• Haha 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
lsjonsson
5 hours ago faxe sa:

Hos mig är det bara 3 hundar reggade. Herr Balt kommer bli förvånad när det dyker upp 11 st till. Sen så blir jag tydligen 57 år om 167 dagar. Frugan har tydligen 4 st mobilnummer. Undrar vad hon sysslar med?

Fan är du så gammal? Du närmar dig pensionsåldern gubbe!:thumbsup::P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.